21:a December

Eeeejjj bloggtorka!! :P

Kanske är dax att dra ner några rader!!
Snart är det jul :)
Fattar inte att tiden gått så fort!? Jag var inne i Örebro igår och handlade klart alla mina klappar.
Fattar inte hur mkt skit man igentligen köper på jul!
Inte en endaste grejj jag köpt till Sebbe är speciellt "fint" eller viktigt, bara massa skit.
Men det är som det är, kul med lite paket iaf :P
Fullt med folk var det iaf på Marieberg!! Jisses!! Snurrade runt i 15 minuter på parkeringen och letade efter bilen, trodde jag tillslut jag skulle börja tjuta! Men då fick jag som tur var syn på´n.

usch fick det berömda halsontet igår :( Suck. Hatar att ha ont i halsen. Man blir så drabbad i hela kroppen...
Aja hoppas jag blir frisk snart iaf vill inte vara sjuk på jul :/
Så en kopp te och 1 Ipren senare nu så mår man iaf lite bättre :)

Sitter och kolla One three hill, vilken underbar serie!! :)
I love it!





Nää nu ska jag gå o lögga mig, krya krya på mig själv!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0