26:e December

Äntligen om man får säga så, så är julen över! Skönt att slippa tänka på om man köpt alla julklappar och dyl. Man skall åka dit o fira å sen vidare dit... en massa åkande men utöver all den stress så är julen riktig mysig!
Det är skönt att få fira bland sina nära o kära. Varannat år är våra kusiner med och då är det ju givetvis mkt mkt stimmigare och livligare!
Assssååå shhiiit!! :P Det är ett satans spring och tjoande men de är ju trots allt kids :)
Julen hos mamma var kanon!
Hon hade fixat massa god mat och massor med hemlagat godis!
Det är så skönt at få komma "hem". Inget ställe får mig att känna mig tryggare än "hemma".

Vi satt och pratade lite innan hela tjocka släkten kom att jisses va fort tiden gått!!
Det var 4 år sen jag flyttade, jag har eget hus, jobb, bil och familj. Julia blir snart 16 och ska börja GYMNASIET till hösten. Tiden går så himla fort. Fattar inte att man igentligen inte umgås mer med familjen än vad man gör...


Iaf vad fick jag då i julklapp??

Jo då lite smått o gott, Vi fick ju både jag och Julia förja med på Spa här i början på Dec. Utöver det fick jag kokböcker (bla. halv 8 hod mig boken), väckarklocka, ljusstake, Wii sports, presentkort på Stadium, Vinglas ifrån Orrefors, strykbräda, snöskyffel, mega stor lykta, o pengar. Jag fick även lite filmer och boxar, Kanon!! :) 
 
Vi fick en massa bre saker till hemmet jag och sebbe, bla ett knivställ, duschylla, handdukstork (med värme i), pengar.
Sebbe var nog nöjdast av alla för han fick sitt önskade hemmabio system.


Denna jul var lite speciell för det är första gången på 20 år som jag firat jul med min Pappa!!
Det var mkt kul att få träffas och var en av "familjen". En super trevlig dag var det iaf! Jag fick jätte fina presenter, tackar så himla mkt!
Hoppas der blir repris nästa år!
:)

Den jul har vart super bra! Den är välkommen igen och ett år!

Nää nu borde jag försöka sova, ska upp o jobba i morgon kl 08:00 istället för 17:00.
Hoppas på att jag vaknar upp utan den här huvudvärken.
Orkar inte skriva mer nu får ta det en annan dag!

Mors!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0