30:e December...

... Vilket även troligen blir årets sista blogg inlägg!
Preoriterar icke bloggen på Nyårsafton direkt ju!

Tänkte att jag skulle visa en helårs resumé på vad man har hittat på 2010 men det är ju roligare om man visar det i bilder så det dår jag göra nån annan dag eftersom alla bilder ligger på den stationära datorn.

Har dock lite roliga bilder att visa som jag la in nu ifrån min Iphone. 
Enjoy!!
:D


     

Engan på Nobla :)


Min lilla Bumbikatt på julafton :)

  

Mellandagsrean var iaf ett totalt fjasko! 
Jag och Moa åkte in i Tisdags för att även gå på Bio. Det var planerat att se den på kvällen men det fanns bara skitplatser kvar så vi testade något nytt... "lunchbio" hehe! 
Det var helt okey det med! 
Nu har jag iag äntligen sett Harry "potthead" som Moas pappa kallar den. :P
Mkt bra måset jag säga, längtar tills part 2 kommer ut! Tacka gud för att man läst böckerna så man vet vad som komma skall ändå!



Efter bion så åkte vi till Marieberg för att dyka in i mellandagsreorna, men det sög! Hela arieberg sög kan man säga. Jag hittade inget alls vettigt att spendera pengarna på. Jo jag fyndade faktiskt en grejj som jag velat köpa länge. Ett underställ. Kostade bara 99 kr så det var ju bara att slå till på! Annars inget alls! 
Försökte förgäves hitta nått skojj att ha på nyår men det var bara att glömma. Det får bli nån gammal trasa jag har här hemma :P 

Dagen i helhet var iaf mkt trevlig:) 
Jag och Moa var med om en "näradödenupplevelse iaf!!!! 
Moa tipsade om en jääääätte bra parkering som var biiiiiiiillig i stan, dock visste jag inte att man skulle vara tvungen att gå några mil för att komm in till stan, skämt o sido. Iaf skulle vi gå igenom parken vid Örebro slott och mitt på gångvägen 10 meter framför oss låg det säker 20-40 Änder och sov. Jag sa det till Moa att -dom lär ju ska flytta på sig nu när vi kommer??
Och jag gillar INTE fåglar :S 
Helt plötsligt flyger 10 st rakt i brösthöjd imot oss och landar vid våra fötter jag gallskriker i ren förtvilan och då blev ju de hör stackars fåglarna livrädda och började springa för livet och då satte de i gång resternade fåglarna på gången det var fåglan överallt, haha fy fan. Några fina kort blev det all:) 

    

iaf min kära Moa för en heldag med dig! Det händer inte alls för ofta längre tyvärr men du finns alltid för mig så som jag alltid finns för dig! 
Älskar dig! 



I morgon är det iaf årets sista dag på 2010!! Shhhhit va fort detta år har gått! Helt sjukt!
Vi ska fira dagen med en liten fest här hemma halv tarditionsvis kan man säga. 
Johanna, Magnus, Henric, Marcus, mfl. ska komma och fira med oss :) 
Moa och Patrik skulle till Lingköping i år och fira med skolan eller vad det var?

Hoppas iaf att Johanna och Magnus mår bättre i deras magar så vi kan dricka loss och äta gott! 
Jag köpte lite fyverkerier idag innan jobbet, ska bli dunder kul o titta på dem :) Känner mig som ett litet barn hehe :P 
men först och främst i morgon så skall jag jobba, 07-12. Så nu bör jag igentligen sova... 
Man måste ju även tänka på inventering på Lördag 12:00. Jävla piss! 
Helt sjukt att vi ska behöva göra det just då, just den dagen vi har STÄNGT, den ENDA dagen på HELA året!!!!!!!
Få se vad man hittar på efter, kan kanske vankas fest... det är ju trotts allt Lördag!!? 



  

Nä nu är det natta!!

Gott nytt år och tack för detta fina år alla mina vänner!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0