7:e December

Då var det dax igen för e litta inlägg då :P
Sitter just nu i soffan men datorn i knäet och känner att jag har Nordens träningsvärk i röööva! Helt otroligt! Combaten är allt otrolig! :)
Ska dock orka dra mig iväg idag och köra lite gym.
Känner att motivationen är inte på topp då jag inte känner mig helt kry. Efter träningen igår hade jag så ont i huvudet och frös men var ändå varm. Idag är det bättre lite täppt i snoken men annars okey!
Men jag måste nog dra mig iväg för tänkte ta vilodag i morgon.

Måste ta mig till Öret snart! Inhandling av julklappar!
Min kusin Izabelle fyller även år näst nästa helg!
Denna gång vet jag iaf vad jag ska köpa till den lilla loppan :P

Idag har jag vart ledig i 4 dagar! Har vart så himla skönt! Men nu är det tillbax i morgon. Det är skönt att vara ledig men trist att man aldrig kan slappna av under sin lediga tid, alltså man vet att vilaken minut som hellst kan man få ett samtal om att komma o jobba eller dyl, och man vet va girig man är :P
Så det gäller att bestämma sig innan man svarar. 
Och nu är det många sjuka på jobbet åxå... Suck!



Ikväll ska jag och Johanna ha tjejkväll :) Myyys! 
Äta lite gott o bara prata skit!
Prata om resa kanske :) Längtar! 
Men just nu är det ju dunder hajattacker i Egypten. Suck det är så himla typiskt att det alltid ska vara NÅGOT! 
Antingen är dte fullt emn dödsmaneter, eller vulkaner eller nu hajjar. Suck. 
Men det är ju på Sharm el Sheiks stränder den dumma hajjen bor vi ska ju till Hurgada :)
Eventuellt iaf :P 
Thailand får iaf vänta 1 år...

  

Om allt går som det ska så ska vi ju åka i höst igen. Då blir det något partyställe förhoppningsvis. Dock inte Alanya för dit tänker inte jag åka igen!! 
Vi får se vart dte blir :) 
Vi får nog börja och planera i början på året iaf! :) 
Hoppas alla då kan följa med :D 

Idag hade jag hoppats på lite tapetrivning men Sebbe hade tydligen Tenta idag :/ 
Och alarmsensorn sitter ivägen så man måste ringa o krångla innan man tar ner det o så så det får han ta i morgon :P 
Just det grannens katt jag blir tokig! Vi har ett larm eller vad mna ska säga vid altandörren som plingar när Bumban sitter utanför och vill in... Nu har grannens ena katt kommit på att den ska bo här! Den sitter utanför o skriker o jamar och vill in. Bumban HATAR denna kissemiss. Så larmet plingar o plingar. Suck. I fredags satt de två o srirrade på varann på varsin sida fönstret och helt plötsligt small det bara i fönsterrutan! Blommkrukan dundrade i govlet och Bumban sprang upp o gömde sig. Suck vatten på hela golvet! 
 Jippie! 

  

Nää nu ska jag aktiver mig här hemma! Tvätta lite kanske!! 
Mors! 


 


Kommentarer
jessica

ååå buuuumban <3

ååå grannkatta!! <3

2010-12-07 @ 21:31:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0