10:e Januari

Blir lite kvälls bloggning här då...
Är på tok för pigg för att sova med allt för trött för att hitta på något annat... Mysko!


Dagen började med att klockan ringde i morse 08:40. Morrrr var min första tanke. 2 sekunder senare kom Bumbi och lade sig brevid mig och började spinna. Så himla mysigt! Ville inte gå upp! Men men så är livet.
Åt iaf en god frukost te och 2 ostmackor.
Prommenad till jobbet i -25. Helt okey faktiskt! Såg väl dock ut som en ekimå när jag kom fram men frös gjorde jag inte.
Åkte till mormor & morfar efter jobbet för att äta kalkon :) Så himla gott! Mysigt med hela familjen Finnström, Backman & Persson under samma tak. 
Fixade i ordning håret på Julia. Gjorde lite nya slingor osv. Behövligt! Så nu är hon nästan lika ljus som jag. 
På tal om det så var jag och besökte Mickis och hennes familj igår :) Trevligt må jag säga! Trevligt att få träffa henne och Tommy och deras goa ungar :)
Så nu är jag nyklippt och ny färgad. :)

 Jag och Sebbe var till EM möbler igår. Skulle kika lite på matsalsbord. Mamma hade fyndat ett skit fint för 7 000 kr som jag skulle kunna tänka mig men det fann icke kvar. Hittade dock en matta som fick följa med hem. Lite komisk faktiskt. Sebbe vill inte ha en sån matt som jag tänkte mig och jag ill inte ha den vi har nu. Och på EM fanns just den matta som var mixad av vad han vill och min vilja! Var ju bata tvungen att köpa! Var ju iaf ett bra pris. Hade kostat    3 000 kr men var nu nersatt till 1500 kr :D
Så den ska få invigas i huset!

Annars idag, tja vad har jag gjort...  Mjo jag kom hem i från Labbsand vid 22 tiden. Poppade lite popcorn, satte mig framför tv;n för att kolla Wallander- Tjuven. Och nu sitter jag här.

I morgon blir det jobb för min del. Min favvotid. 09:45- 14:00!! Efter det ska jag och Jessi på release bodycombat!
Skoj! Sen blir dte nog plugg för min del. Ska lämna in sista skiten av historian på Måndag. Ska bli så jävla skönt ren ut sagt att bli klar med skiten!!!!!
Det var mina planer!!

Ohh nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mih i sängen och läsa min nya skvallertidning som kom med posten idag :D
Undra när min käre sambo kommer hem?? :P

Ha en trevlig söndag!!

Mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0