11:e Januari

Idag är jag ledig :D Underbart!
Denna vecka kommer iofs inte blir så jobbig (arbetsmässigt) iaf. Jobbar bara 3 dagar.
Skönt.
Då var det Måndag igen då! Veckorna bara springer iväg.
Idag var jag tvungen att åka till stallet för att ta ut några pållar. Inegn kunde ta jouren i morse så då fick alla ta ut varsin. Åkte vid 06:10 tiden. Var faktiskt ganska skönt att komm ut. Kom hem vid 07:00 tiden och var rastlös. Gick och lade mig igen och då kom Bumban och var dundrigt myssjuk. :)

Igår var jag ocj Jessi på bodycombat. Skit kul!!! Det är riktigt jobbigt faktiskt att skutta omkring och sparka här o där. Idag har jag träningsvärk i rygg, armar och axlar.
Ikväll ska vi iväg på Combat igen. Förhoppningsvis så kan vi stegen liiite bättre än igår ;P
  

Nu ska jag roa mig med disken, tvätten mm.
Så hej svejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0