14:e Januari

God morgon!

Just hemkommen ifrån en morgon prommenad med Emma och Edwin :) Skönt väder idag! Känns nästan som plusgrade ute fast att det är -7 grader. MAn är ju liksom van med att det ska vara runt 20 minus.

Idag är det jobb som står på schemat. 12:00- 18:15. Efter det ska det bli Easy Line Killer. I morgon har jag bokat in mig och Jessica på party spinning :) 
Är från och med i morgon ledig i 6 dagar :) Ska bli skönt! 
I morgon kommer Madde hem! Då ska vi alla ses på lördag och gå ut och äta. Det ska bli så kul och få fräffa henne :) 

Denna helg är även vår (min o mammas) helg. Så jag har stallet både lördag, söndag och måndag. 
Ska se till och rida lite då :) 

Nu ska jag göra mig i ordning och äta lunch innan jag tar min en prommenad till jobbet! 

SES!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0