15:e Januari

Thank good it friday!

Min favvo dag av alla dagar! Idag är jag åxå ledig vilket gör det mycket roligare :)
Jag hade utsläpp i morse i stallet så klockan stod på 07:00. Jag fick ändå vakna utan larmet och fick iställe lyssna på min chefs ljuva stämma.
-Kan du komma och jobba??
Tyvärr så kunde jag ju inte det idag. Stackarn. Så tröttsammt när det är en och samma person som alltid är är sjuk!? Varje månad! Borde man inte tröttna på det?
Aja idag blev det iaf inte mitt problem men man förundras...

Jag är iaf ledig nu ända tills Torsdag :)

Att släpp ut hästarna idag gick mkt bra. Alla var pigg o glada och min "kåta" hästa var som galen. De har börjat och bryta sig ut ur sin gamla hage så vi fick ställa dem mellan 2 boy´s och fy fan va hon går och glassar! Kåtboken Nobla!
Tur är väl det att de inte är lika intresserade av henne som hon är av dem! hihi

När jag kom hem så tog jag och Emma oss en morgon prommenad igen :) Jätte skönt! Edwin var så glad idag! Han sprang omkring och busade i snön som en liten hundvalp! Gu va glädje ett djur kan ge en männsika!! 
När vi prommenerade så kom jag och tänka på att fy fan va hunskit det ligger överallt!  Fan vilka idioter vissa hundägare är! Man tar väl för fan upp efter sin hund eller?? Det är ju inte så kul för de hundägare som alltid plockar upp efter sina hundar och så dras de över samma kamm som alla andra hundägandeidioter!
Så ett tips om man ska ut och gå mot Noblel sen via dagiset och tillbaka vid flygfältet: AKTA HUNDBAJS ÖVERALLT!!!!!! 




Jag och Emma tog oss en tur till Open sun åxå :) Tog mig en 10 minutare. Somnade som en stock!
Sen dess har jag faktiskt bara slappat och kollat på några avsintt av House. Gick ner och bokade tvätt tid i morgon 07:00! Passade ju ypperligt eftersom jag ändå ska till stallet då! Så i morgon blir det tvättdag!

I eftermiddag eller ja snart... ska jag och Jessi iväg på Party spinning! Få se om det är intressant. Jag har aldrig varit på spinning så vi får se om det är såjobbigt som många säger. Men med tanke på att det är näradödenuppleverser att cyklar hem ifrån jobbet så har jag väldigt låga förhoppningar :P hihi nej men det ska nog gå bra!

Ikväll kommer åxå Johanna och Magnus  hit :) Vi ska kolla på lite film och så ska jag bjusssa på marängswiss :) Gott va!! Bra topping efter ett spinningpass! Men vafan det är ju heeelg :)


Nu ska jag gå in och hoppa på min käre sambo som tydligen ligger i koma efter nattpasset! Nu är det dax att vakna! :)

Hej svejs
 


Kommentarer
Flisan

Aej för det blev mitt jävla problem, JÄVLA LINDA!!!

2010-01-19 @ 23:49:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0