18:e Januari

Hej hej!!!

Då var det ännu en ny veckostart. Välkommen vecka 3.
har fortfarande inte jobbat än. Faktiskt lite skönt men jag kommer nog känna mig rastlös i morgon om jag fortfarande är ledig då. Gillar att vara ledig men inte allt för många dagar :P

Idag var det jag som hade morgonjour i stallet.  Var mkt trött i morse men piggnade till när jag satte mig i bilen. Slängde ut alla pållarna och började mocka å grejja. Katarina kom ut och skulle rida på Knubben. Följde då med med min Nobla :) Jätte kul faktiskt! det var inte ett dugg halt för henne! Så jag ska nog rida på onsdag igen. Lagom kyla ute nu åxå!  Vid 11 tiden åkte jag Jessica och Sebbe till Träningslagret. Blev ett kort gympass på 40 min. I morgon är det dax för bodycombat. Ev MRL efterår beroende på hur trötta vi är :)
 
Började med ett nytt plugg ämne idag. Måste plugga upp mitt Matte A betyg, eller ja måste å måste. Kan ju lika gärna göra dte när jag ändå bara jobbar. 

Efter det åkte jag och Sebbe och handlade och nu är Marcus här. 
Jag ska äta lite kvällsmat nu. Ska nog bli en skål soppa och en god macka! Mums!

Juste det... vi har lagt ut vår lägenhet idag! 
 http://www.blocket.se/orebro/2_a_pa_Tegnervagen_1B_25535747.htm?ca=8&w=1


Tänkte bjuda på den här bilden! Denna lilla sötisen stod 1 meter ifrån bilen när jag skulle lämna av sebbe på hans jobb. Söt va!! :D
   


Mors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0