20:e Januari

Hej hej!!!


Min sista lediga dag är det idag. faktiskt 1:a gången på 1 år som jag fått vara ledig alla mina 6 dagar. De har varigt skönt men nu vill jag jobba!!! Tur att jag får det i morgon :)

Idag gick jag upp vid 9 tiden och åt lite frulle. Åkte till stallet till halv 10 och fixade och grejjade. jag, Katarina och jossan tog oss en lååång uteritt! Med både galopp trav och mkt skritt. Riktigt kul. Som på gamla goda tiden. Fick se att de avverkat skogen uppe vid Namnhällra. (Trollskogen) :( Fy fan. Så till sommaren får vi hitta en nyväg då...
Nobla var mkt pigg och glad. Hon blev tokrädd när vi skulle¨gå förbi en lastbil med en massa rör som stack ut ur flaket fick då gå av. Jag bara skratta. Hon skrämer mig liksom inte. Chaffören baar titta på oss som om vi vore tokiga. Kan tänka mig att det sett skit kul ut. Jag som sitter och skrattar och en hästa som flåsar och snurrar runt som en galning. Men förbi kom vi :)  Nobla blev som vanligt riktigt svett. Inte så konstigt kanske med hennes mummutpäls. Hoppas att hennes ben inte är svullet i morgon :)



  
Annars idag har jag legat på soffan tills nu. Har haft ont i magen. Anledning?? 

Nu har jag precis kommit in ifrån en prommenad med Emma och Edwin :)
Mycket skönt, trotts snöovädret!

Var iväg idag och tog svinifluensan åxå. Suck. Ville inte men jag tog den bara för att jag ska utomlands. Jag kan ju säga att allt snack om att det ska göra så ont osv. Fy fan vilket skitsnack! det känndes inte ens när de tog sprutan!! visserligen så är väl alal olika men för mig så känndes det inte ett smack. HAr inte ens ont. Hoppas att jag mår bra i morgon iaf. När jag ska jobba å allt. Ska även på Easyline Killer på kvällen så då vill jag även vara i topp!


Igår körde jag och Jessica Bodycombat och MRL. Dubbepass. Det var faktist en bra kombination. På combaten kör man ju mestadels armar och på MRL är det bara ben. Så vi orkade oss igenom passet jätte bra :) Dock lite svårt med stegen i MRL men det får vi träna på tills nästa gång.
Så idag hade jag träningsvärk i magen och låren. Axlar och skuldror! GÖTT!
Det är så himla skönt med träningen. Jag är alltid pigg och det är faktiskt roligt. Det bästa är att det faktiskt gett resultat :D


Nu ska jag ta och hänga upp min tvätt.


MORS!


Kommentarer
jessica

lugn nu, säg inte för mkt, du kommer ha feber imorgon ;) haha!

underbart med träningen.. snart är mitt kort slut, då fåren änne köpe ett nytt, det blir bra de.. :) vill bara ha lite lön innan ;D

2010-01-20 @ 19:03:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0