22:a januari

Å min favvodag!! 

Gillar verkligen Fredagar! Vet inte varför igentligen men gillar den dagen bara. Så är det.
Jahopp gårdagen på jobbat gick jätte bra :) Det var kul att få jobba lite. Fick faktiskt mina allra "hat" kunder att vara trevliga!? Då blir man liksom lite gladare. Inga krågelkunder heller för den delen. Gött!

Idag fick jag mig en riktig sovmorgon! Men icke. jag gick ju å lade mig igår runt 11 tiden så jag var jätte pigg i morse och ville upp. Så jag gick upp och gjorde mig god frukost med ostmacka och yougurth. Kollade på några lyxfällan avsnitt som jag missat under året -09. Sen drog jag till TT och körde kondition.  Började med att springa 2,5 km. Sen körde jag rygg och mage. Avslutade med 10 min på crosstrainern. 
Igår var jag ju på Easyline killer och fy fan va jag tog ut mig! Har aldrig i hela mitt liv varit så svettig tror jag!! Det bara rann av mig! Vi skulle köra höga knän i andra varvet och det gjorde vi förr förra veckan åxå men då orkade jag att göra medelhöga knän runt hela varvet men igår alltså jag okrkade knapp lyfta på benen till slut!?? Benen vägde bly! 
Antingen var jag bara trött i kroppen eller så kanske det var att jag vaccinerade mig i onsdags. Men idag var jag iaf pigg!

Idag ska jag roa mig med att jobbastägning åxå. Som alltid på Fredagar. Tänkte att jag skulle ta en prommenad till jobbet och besöka systemet innan jag börjar.

I morgon ska jag ut till stallet innan jobbet och släppa ut alla pållar. Sen blir dte jobb till 15:15. Johanna och Magnus skall komma hit om inte deras bebis (vovve) är allt för sjuk. Då ska vi äta något gott och dricka lite. Vi är bjudna på fest en våning upp där det bjuds på singstar :) Moa är även i stan så jag ska försöka få med henne åxå :)

Nu ska jag ta och äta lite lunch. Pasta med pastasås + blomkål och broccoli.

Ha en trevlig helg allihopa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0