25:e Januari

OBOYYY!!!
 Idag är det löning!! Underbara lön åxå denna månad. Skönt att se att det lönade sig att jobba lite extra!
Så idag har jag betalat räkningar. Skickat pengar till Sebbe för hyran. Lagt undan pengar inför flytt/resa/spara. Så nu är det bara halva lönen kvar. Den som spar han har... eller inte :P


Igår var Tove, Andreas och Marcus här på besök. Tove och Anrdeas hade med sig sin nya lilla valp. Eller ja lilla och lilla är ju absolut att ta han är ungefär lika stor som Billy. Jätte go iaf. Lilla pudeln Vilgot :)
Han var jätte rädd för Bumbi :) hihi fast att hon bara fräste åt honom en gång. Men det gick iaf bra.



I lördags kom Johanna och Magnus som sagt och hälsade på. Vi bjöd på helstekt fläskkotlett, potatisgratäng och tillefterrätt blev det pannacotta med färska fukter :)
Lite vin och alkoholhaltiga drycker blev det åxå. Vi satte oss och laddade ner låtar till singstar. Så nu har vi ca 30 låtar som är super bra! Så vi gick upp till Emma en sväng och sjöng lite med henne och hennes vänner. Sen gick vi alla ner hit och fortsatte. Emma CO gick på statt men vi stannade och fortsatte sjunga.  Johanna och Magnus sov hos oss. Dagen efter blev det mysfrukost. Sen var de dax för mig att åka och jobba.
Hel kul kväll iaf!!

Idag har jag fått sovmorgon :) Åkte till stallet runt 12 tiden och mockade och grejjade. Red ut i skogen en sväng på Nobla. Gick jätte bra fast hon krånglade allt lite väl tyckte jag men så är det ju ibland. Men både skritt, trav och Galopp blev det iaf.



Nu snart ska jag bege mig till Willan. Ska jobba stägning idag. Kommer nog bli mkt folkt nu när det är löning å allt. Jipipe!! 

seee ya! 


Kommentarer
Anonym

Den som spar han har, men inte särskilt roligt!

2010-02-01 @ 18:56:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0