6:e januari

Hej hopp!!
Då var det nytt år då! Shit va fort år 2009 var... Tänker inte summera allt som hänt men några ditaljer kan jag ju nämna :)

*Kan ju först säga att både jag o min käre sambo har jobbat och jobbat!
*Vi hade inte en endaste vecka semester ihop :(
*Jag, Flisan och Jessica åkte till Alanya i 2 veckor :D Madde bröt fingret och kunde tyvärr inte följ med, sån himla otur.  Därför måset vi se till att åka någon mer gång så Madde får följa med :)
* Jag och Sebbe åkte till Selma spa och njöt av all relax!
*Sebbe åkte till USA
* Förlovning blev det för mig och Min älskade 09.09.09 <3
* Min älskade häst, min bästa vän somnade in 04.08.09 R.I.P Nordica!


Lite av 2009!



Ja nu är det ju som sagt nytt år, nya tag och nya saker att längta till.
En massa jobb jobb och jobb. Just nu längtar hag mest till våren :)
En anledning är att få slippa -20 kyla! Men jag måste faktiskt säga att det har varit en underbar vinter :) Hoppas att nästa blir likadan!
Vår flytt blir som planerat av i mars. Längtar som en tok!!
Och i April ska vi åka till Egypten med Johanna och Magnus :D
( Vi ska boka ikväll :) :) :))
Oboy Oboy OBOY :)

Så just nu sitter jag funderar på hur året 2010´s ekonomi ska gå ihop. Vi ska inhandla en ny soffa, ett matsalsbord, ett barbord, en fin matta, en tvbänk och sen lite renovering. Toppen på det så planerar vi att åkte till Thailand Januari  2011.
Hum, så viu får nog lägga upp en redig bra ekonomi plan här jag och min sambo :)
Sen samtidigt finns det ju möbles som kan väntas inhandla. Vi får se :)
Just nu prioriterar jag resa! Man är ju bara ung en gång! Bästa att passa på nu medans man är "barn" fri :)


Jag har tagit ett halvårskort på Träningslagret nu! Jag och Jessica ska köra så mkt vi bara kan! Om någon med är sugen på att hänga på eller åka någon gång så¨säg bara till så är jag på! :)
Vi var iväg på MRL i söndags och satan vilken träningsvärk både jag och jessi hade i magen!! Har aldrig varit med om värre!!
Vi gymmade igår armar och kondition. Och idag har jag nordens träningsvärk i bröstet! Oboy! :)
 


Min mobil gick även sönder idag. Suck. Även det blir en utmaning på ekonomin. HAr ingen vidare lust att köpa någon ny som jag "typ"  vill ha utan då köper jag den som jag vill ha och dessa kostar ju inte lite tyvärr. Så därför har jag lagt den tanken på hyllan ett tag... Min Oldie Nokia får duga ett tag. Haha nu lät det som att jag har en Nokia 3310 :P Men nej så farligt är det icke!  Nokia N73.
Nu har jag iaf precis duschat. Ska ta mig ett mål lunch nu. Ska diska och kolla på något avsnitt med House. Sen blir det jobb mellan 16-20. Röd dag idag! Gött dubbelt betalt!
Efter jobbet åker vi till Kristinehamn för att boka vår resa! Jippie!

I morgon ska jag olyckligtvis ha stallet, skulle inte förvåna mig om det är typ -30 då! Men men vi får allt se. Jag hoppas på det bästa!
Nepp nepp nu ska jag dra mig!
Vi ses!


Kommentarer
J & M

Fan vad kul vi kommer ha!!!! =) Längtar nästan ihjäl oss, trots att vi inte bokat! ;)

2010-01-06 @ 15:47:53
Johanna

NU ÄR DET BOKAT!!!!! YEEEEEEY! =)

2010-01-07 @ 14:56:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0