7:e Januari

Torsdag!

Idag har tiden flytit på bra. Fick motvilligt dra mig ur sägen o morse 07:00. Dock var det inte kallt som jag trodde det skulle vara så det var skönt :)
Åkte till stallet och fixade allt. Sen åkte jag hem för att byta om snabbs och sen vidare till Willan. Jobb 10 - 17. Hem och avpynta vårt hem. Nu finns det inte en endaste julpryl eller något som påminner om julen. SKÖNT!
Äta lite och nu ska ajg strax åka till TT (Träningslagret). EL KILLER är dte som står på listan. Undra hur det kommer att gå, jag har fortfarande svin ont i bröstet! Men men jag får köra mer mage i så fall. Hoppas på det bästa!


I dag bokade vi även vår resa :D 18-25 April kommer jag att befinna mig i Egypten men min älskade sambo och mina bästa vänner Johanna och Magnus :)
Vi kommer att ha det så underbart! Älskar´t! Ska lägga upp lite bilder någon dag :)

Men nu ska jag faktisk gå ut till bilen och uppvänta Jessi. Sen brummar vi till TT. Oboy!


MORS!


Kommentarer
J & M

Vi kommer ha så jäkla kul ihop!

KÄRLEK! <3

2010-01-07 @ 23:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0