4:e Juni

Nu börjar det dra ihop sig :)
Tjoohoo!

Har precis packat lite, har dock lite smått kvar. Men har iaf lovat mig att inte packa med så mkt skit som sist :P
I morgon ska jag fixa det som är kvar för på Söndag hinner jag inte med något.
I morgon ska vi åka till Degerfors herrgård för familje middag på Sebbes sida. Ska bli trevligt! Vi hittar aldrig på något med hans släkt. Har mest träffat dem på begravningar osv. Ah inte hans föräldrar då men de resterande. Så det ska bli kul :)

På söndag morgon ska jag ut till stallet en sväng och ta ut allihopa. Måste åxå säga hejdå. Tänker göra det lite mer noga denna gång med tankte på att man vet ju aldig vad som kan hända. Som sist när jag åkte så var inte Nordica vid liv.
Det var verkligen den dag jag fruktade mest i mitt liv. Men det gick bättre än väntat. Gu va jag saknar henne! varje dag!
Varje gång jag öppnar stalldörren väntar jag på ett gnägg ifrån henne. Just det där speciella gnägget, men nepp. Nu finns hon i himmelen! Hoppas jag iaf!





<3


Nu ska jag packa vidare!!
Måste ju sova åxå ;)


Men ha det så bra, hörs/ ses om 1 vecka!!!


Bye bye!!


Kommentarer
Flisan

Det är klart hon är i himmlen vet du!! <3

2010-06-08 @ 23:26:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0