11:e Mars

Hej hej!!!


Nu är det äntligen helg! :D
Har nu jobbat 28 dagar av 33. Så nu är det äntligen lite välfötjänat ledighet!
Denna vecka skulle blivigt min softvecka, men det blev inte riktigt så.

I måndags var det ju som sagt full sjå med att jobba, slutade tidigt åkte till gymmet för att köra Crazy lip. Alltså detta pass, fy fan vilken skit! Det är säkert skit kul om man är med ifrån början men herregud!!! Det var så pinsamt att jag och Jessica gick ut efetr halva passet. Fick bli gymmet istället!
På tisdagen Fick jag köra chark istället för kassa, slutade även då tidigt men fick dundra hem till stallet, hade igentligen planerat att rida men fick åka hem efter jag mockat klart. Direkt till willan igen denna gång för att handla. Kom hem 15 minuter innan vi skulle åka till gymmet för att köra vårt älskade Body combat! Lika kul varje gång ju!!!

Onsdagen blev det fruktavdelningen för min del. Fick beställ osv, gillar faktisk den avdelningen! :)
Dundrade hem till stallet igen , även idag bara mocka. Rekord tid denna gång! Mockade, gjorde hö, maten, fyllde på vatten, sopade på 30 min!! :)
På kvällen var dte tänkt att vi skulle köra Easyline men det slutade med att vi gick på Hoyckey istället (!!!!???)
Haha lite kul iaf :)
Se de gammlööö Bööfffööörs haha...
 
Åhh ah idag då så fick jag sovmorgon i morse, det gillades alltså!
Har tagit det ganska lungt hela dagen, nu ikväll var det ju dax för Easyline Killer igen då men annars har det varigt soft. Nu är jag ledig ändå fram till Torsdag :D YYeey!
Eftersom jag inte hunnit rida de 2 dagarna jag hade stallet så tänkte jag åka hem i morgon och ta mig en yur med min pålle.  Hoppas det är fint väder! Ska nog åka hem på lördag med. Skönt att rida o så när man inte behöver mocka :)

På löradg ska det bli fest!!Ojj ojj ojj!! Är sååååååå laddad! Jessica fyller ju 21 år så vi ska fira henne här. Musik, singstar o en massa prat! Sen blir det nog statt med Amanda Jenssen som är på besök. Ska bli så kul!



Söndag ska bara bli dödens dag. Haha inte  för att jag brukar bli bakis men det är så skönt att slippa "göra" något.
Aha det var vad jag hade att dela med mig!



Ha en super bar helg allihopa!! Det ska jag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0