15:e Mars

Hejsan allihopa!!

Då var det Måndag igen då! Ny vecka nya tag.
Än sålänge så är jag ledig ända tills onsdag. Skönt.

Helgen var såååå himla rolig. Tack alla ni som var med och roade mig!
Fattar dock inte hur jag fick i mig all mintu :P
KOmmer nu att dröjja mycket länga tiill nästa gång jag dricker det igen kan jag lova!
Bålen var iaf jätte gooood :)

          

Ja statt,?? Kommer inte igår hur jag kom in, när jag gick hem, HUR jag kom hem. Men kul tror jag att det var ;)
Jessica blev jätte glad för hennes present! Kul för henne :)

Nu är jag fullt uppe i att packa. Packa, packa, packa. Suck.
Att packa i 3 år av våra liv i bananlådor är fasen inte helt enkelt. Dock mkt roligt, fasen va skit man hittar!!!
Hittade nyss ett formulär om information om studenten liksom hallå, det var ju 3 år sen!


Var ju i Örebro i Fredags. Utbudet var som Jessica varnade mig för vidrigt dåligt men jag hittade ändå massor med grejjer jag var nöjd med. Outfiten för lördagen fick bli en body ifrån Ginan och en kjol jag hade hemma. Hittade min jacka som jag länge tjatat om, på rean tillomed! Tack tack!
Sen köpte jag ny mobil. :)
Det var iaf på tiden!



I morgon ska jag ringa en sjukgymnast. Mitt ben blir aldrig bra!! Fattar inte vad som är fel, Det sticker till i låmuskeln när jag går och ibland inte alls. Så nu ska jag gå iväg så jag kan få reda ut var det är för fel. Jag vill ju träna!
Vill springa. Måste springa!!! :P


Nä tillbaka till packningen...


MORS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0