16:e Mars

Tisdag!!

Underbart väder, ledig, men dunder trött!! Va fasen blir det? Känns som att jag somna om jag sluter ögonen ståående tillomed!! Ska nog ta mig en tupplur innan Combaten.

Fick tag i en sjukgymnast i morse åxå. Ska dit och dra ner brallorna på Torsdag. Få se vad det är för fel på mitt ben. På telefonen trodde han att det är mitt knä som spökar. Låter vettigt eftersom jag haft ont ända sen jag dundrade ner i golvet ifrån stegen på jobbet. Få se vad han säger.

Idag fyller min häst år! 14 år!! Nobla plutta!! Tiden går fort!

          

      

Var iväg och to pass idag åxå. FY FAN SÄGER JAG BARA!!!!!! Ser för JÄVLIG ut! Kul ser ut som en 100 kiloskloss på kortet. Kul. Det ska man ha i 5 år. Jippie. Ingen ska få se mitt pass det kan jag lova. Men men nu har jag iaf ett nytt så nu kan jag stryka det på min "att göra lista".

Nu ska jag nog traska iväg hem till Jessica och vara lite social med henne och Flisan :)

Ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0