19:e Mars

Då var det fredag igen då. Idag är jag hemma sjuk. Skulle igentligen jobbat nu men icke. Jag har haft det jobbigt med magen hela veckan vet inte vad det är. Är väl baciller sen har nog både jag och sebbe åtit en dålig matlåda vi delade på så det var bara för mig att åka hem igår ifrån jobbet. Och tur var väl det eftersom jag fick tillslut fick spy. Men idag mår jag som vanligt så det var nog baar en "matfögiftning" av något slag. Men tänkte ändå vara hemme en dag efteråt. Men i morgon ska ajg till jobbet igen! :)
Känns konstigt, har varit ledig i 8 dagar nu ju!!

Eftersom jag varigt sjuk har jag inte gjort något. Sanerade vår lägenhet en sväng idag. Böt sängkläder, tvättade alla handdukar vädrade alla rum osv. Så skönt att man gör det efter man varigt sjuk!

Posten plingade på dörren idag, tänkta va faen har Sebbe beställt nu då! Nähe det var till mig. Ett litet paket. Hum... öppnade och i låg det en ask nougatkex från Axfoods nya märke Garant. Vi har ju personalkort på Willan så vi får 5 % rabatt varje gång vi handlar. Så det var därifrån jag fick detta paket ifrån :) Roligt! :)



Nu har Jessica precis gått hem. Dax för sängen alltså. Både hon och jag är morgontrötta och behöver vår skönhetssömn. Så nu ska jag bara kolla på slutet på Let´s dance. Måste ju se vem som åker ut!!
Hejja Willy!!







Söt va!!?


Nattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0