20:e Mars

Hej våren!!
Nu är du fasen här!  :D

Jag och Jessica tog sällskap hem nu efter jobbet och fy vilket underbart väder. Solen sken och man blev genast piggare! :) Härligt!

När klockan ringde 07: 00 i morse var det helt okey att gå upp, inte vanligt men skönt faktiskt. Åkte till stallet och släppte ut alla pållarna. Ramlade i gång rakt ner i en snöhög, jävla is asså!! Vinden hade blåst bort några höpåsar så jag fick gå på jakt efter dem... Suck. Men Mamma kom och hjälpte mig så det var skönt. Åkte hem böt om och sen drog jag vidare mot Willan.

På jobbet har det iaf varigt KAOS! Fattar inte hur många det var som skulle handla idag! Det fanns inga vagnar, inga korgar inga kassörskor. KUL! Köerna blev bara längre och längre. Jessica och Emelie slet med att dra in vagnar, björn satt i Kassajouren och vi andra slet som djur. Till slut kom Daniel och vi kunde arbeta av lite köer. Det är kul när det är röjj alltså men idag var det fasen lite väl. Det var ju inte löning eller så heller. Hum men nu är det iaf över!

Nu ska jag nog börja med maten. Det ska bli kyckling och potatisgratäng :) Gott.
Är hungrig!



Nää mors!


Kommentarer
jessica

aej fan va gött, ja kommer över ;) haha!

2010-03-20 @ 17:14:48
J

... Och nu är vintern tillbaka!

2010-03-21 @ 11:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0