24:e Mars

Gokväll!


 
Sitter här i min ensamhet, Sebbe har för länge sen gått o lagt sig. Förmiddagströttis :)
Dagen har idag varigt jätte bra. Lite väl seeeeg på jobbet kanske men annars bra :)
Åkte till stallet en snabbis i morse, åkte sen hem och duschade. Färgningen hos mickis gich jätte bra så nu slipper jag min groteska utväxt ett tag till :) tack tack. Ska i morgon sätta i en riktig hårinpackning. Det är väl behövligt nu när håret är nyblekt och skört. Man är ju liksom rädd om det lilla man har :P


Vi hittade förreseten ett jätte bra golv igår. Fick bli mörk valnöt. Vi hade ju räknat med att de golv vi gilade som inte kostade så extremt mkt (129 kvm2) skulle det gå på va 2600kr för vårt sovrum. Men på Bauhaus hittade vi ett som vi båda fastnade för för 79 kr kvm2!! Det är ju ingen golv som kommer att slitas lika mkt som golvet gör i köket eller vardagsrummet tillexsempel. Så det passade oss iaf bra. Men eftersom det var så billigt så köpte vi golv till hela övervåningen! Och hela våningen gick på drygt 3 tusen! 
Så det tyckte vi det var värt!
Så det ska vi aktivera oss att lägga snart! 
Såhär ser det iaf ut! 
                                

I morgon är jag ledig! Skönt faktiskt. Har varigt en haltuff vecka. Har jobbat långa pass men ändå varigt ledig. Men eftersom man flängt o farigt så har ju dessa lediga dagar ej varigt så vilande. Men men så är det, sova får man göra när man dör. typ.
Ah iaf i morgon vankas det heldagsshopping i Örebro. yeey! 
Jag Jessica och Flisan har länge planerat att vi ska in dit. Tyvärr kan inte Flisan följa med så det blir bara jag och Jessica. Men det blir ju fler ggr Flisan! :)

Jag måste inhandla något jag ska ha på mig på Tove och Andreas bröllop. Måste även har några klädesplagg till Egypten och en bikini. Men det har jag säkert redan pladdrat om i tidigare inlägg. 
Jag ska nog köpa ett nytt shampoo & balsam i morgon på Bellbox. Mitt Tresemé är "äntligen" om man ska säga så slut. Jag har haft det i månader alltså. Ekonomiskt är det ju men nu vill jag byta.
Men till vad?? Får se i morgon :) 
 
     


Jag ska även in till Netonnet och byta min mobil som jag köpte för 2 veckor sen. Dyngkass. Verkligen! Suck. 
Har iaf bestämt mig att ta en Samsung istället. En likvärdig men dock mkt bättre. Så dte får det bli. Hoppas den finns i rosa, hihi synd att bryta trenden liksom :) 

Det är även våffeldagen i morgon :) Gott! 
Kanske gräddar några våfflisar om det finns tid o ork. Än sålänge är inte våffeljärnet nerpackat. 
 
         



Nä nu ska jag sova. Är dunder trött. 
Ha det! 

Mors
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0