28:e

Nu är det sommartid :)
Inte lång kvar då :)


Har precis gjort det där roliga som man gör varje månad, betalat räkningar. Men i mitt fall blev det räkning. Så det var skönt att få det gjort.
Jahopp, idag är jag ledig vilket är alldeless underbart :) Jag och jessica var och körde lite Indoor walking förut vilket var döden!! Prommenad dit och hem.
I morgon blir det Easyline och på tisdag blir det Bodycombat :) 




 Stallet denna vecka är åxå ganska lugn. Har morgon på Onsdag och Torsdag. Måste rida åxå så det gör jag kanske i morgon eller på Tisdag om det passar. Hoppas på Kanonväder då!
Finns kanske någon som vill och kan göra mig sällskap??  :P

Idag var vi hemma till huset för att lämna lite grejjer. Alla ytterkläder vi har i källaren. Täcken o kuddar o annat skit. Vi har även tömmt frysen nere.
Alla fin glas är nerpackat så det ända som är kvar i köket är tallrikar o matglas. All mat i lådorna och grytor.
Det tar sig! Få se om vi nu flyttar i helgen, jag HOPPAS!!!!

Vi ska iaf slipa golvet i vardagsrummet. Tror det blir snyggt. Då det blir ett nyttretrogammaltstuk på rummet :P
Om vi nu tröttnar med tiden får vi väl lägg ett nytt på, känns så onödigt att ta bord detta golv när det är äkta ek golv som kostat ca 800 kr/ kvm2!! Så det får nog bli så. Till en början iaf. Men vi har iaf ångrat oss åxå om att måla. Det blir tapet istället. Blir nog snyggare och lättare med tiden. Alla tapet skarvar är idag lite lösa och vi kommer att få spackla hela rummer isåfall och kan ju då istället lägga tid på att slipa ner skiten och tapetsera om. 
Ja vad ska vi göra mer?? Joo vi sk lägga golvet i vårt sovrum åxå innan vi bär upp sängen. Så nu tll en början så kommer det bli förjävla rörigt alltså! 
Men men så är det! 

Vi kollade på våra bilder ifrån -07 när vi flyttade hit. Fy fasen vilken skillnad!!! Ni ska få se :)


                               FÖRE:




   

    

   

     

  








               EFTER :




  

   

      


   


   

  

Vår pärla :)


Nä nu ska jag slita mig härifrån. Äta ikväll?


SES!



Kommentarer
Anonym

Jätte fint ni ha det!

2010-03-28 @ 19:22:28
jessica

asså gräääsnliga tapeter, hur tänkte dom?!

aja.. känns skönt att vi bokat iaf 2 pass redan de nhär veckan, nu måste vi verkligen fortsätta såhär :)

längtar. spec till combat :D

pussis!

2010-03-29 @ 10:43:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0