2:a Mars

Hej!!

Då är det Tisdag, solen skiner, är ledig ifrån Willan, humöret på topp, inget kan bli bättre :)

Var i stallet i morse och tog ut pållarna. Fick efter en stund sällskap av Katarina :) Mkt trevligt må jag säga.
Mockade lite och fixade lite. Noblas hovböld är nästan helt läkt! Bra va!? :)

Sebbe har braddats av en dunder förkylning "igen" suck. Så nu försöker jag hålla mig på avstånd. Vill inte bli smittada igen. NU när man liksom blivigt frisk igen....

Ah vad ska jag hitta på idag då?? Joo ska ner på stan nu en sväng är tänkt. Ska shoppa lite smink tror jag. Ska lämna in mina jour nyckar till cherren. Ska även handla lite på Willan. Konstigt att man aldrig kan hålla sig därifrån fast att man är ledig!!?

Sen ikväll ska det bli bodycombat som vanligt. Ska bli kul. Älskar passet!

Sen blir det ljusparty hos Flisan :) DÅ ska jag äntligen få shoppa på mig lite ljus till mitt hem. Ska bli super kul! :)
Få snacka lite skit och umgås! :)

Nu ska jag ge mig ut i solen. Verkar kanske lite som att våren är på G ;) Wiiie


Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0