8:e Mars

Hellluu!!


Kan väl börja med att säga:

Grattis Magnus som idag fyller 24 år!!!!   :)

Emma som fyller 25 år!!!! :)

På självaste kvinnodagen ;)




FY fasen vilken UNDERBART väder det har vart idag!! Vaddå vårkänslor?! Hehe Hade ju bilen till jobbet men åkte hem till huset för att kolla hur långt Sebbe hade kommit med att klä in garderoben med väv (innuti då). Så jag tog mig en prommenad hem och fy fasen va skönt det var!! Snön droppade ifrån taken och isen smälte på vägarna. I love it! Snart är det inte långt kvar tills gräset är grönt och blommorna slår ut :)
På tal om det så är det dax för mig att hitta en ny vår jacka. JAg har ju min skinnjacka men det skulle vara bra att ha någon slags vindjacka. Jag har ju en skt bra jacka som jag har i stallet. Den är perfekt! Någon slags vindstopper men ett tunnt lager fleece i. Men den var så sleten så den fick duga till stallet i sommras. Men en sån vill jag ha :) Komiskt att den är köpt på Ullared :P

I helgen så var det både stägning och öppning för min del. Det var faktiskt kul. Jag och Jessica körde Indoor walking, sen fick det bli lite tacomys på kvällen. Klockan 10 somnade jag som en stock. Vaddå trött?? 07:00 klev jag in på jobbet i morse as trött. Men även denna arbets dag gick fort!
I morgon börjar jag 8. Så liiite sovmorgon är det ju allt :P

Jobbar bara i morgon, onsdag och torsdag :) GÖTT!


Nu ska jag slänga i mig  lite mat sen blir det träningslagret.


SES!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0