18:e Maj

Halloj halloj!!


Mycket som har hänt alltså. Har inte alls kunnat blogg :P

Ja vad har man gjort då???? Jo jag har jobbat o jobbat.
Tränat så mycket som bara går. Suck tyckte vi hade ett så bra flyt förut jag och Jessica men nu jobbar jag typ jämt när hon slutar tidigt o tvärt om :( Det är så himla trist! Så nu får man göra det bästa av saken!

Vi har grejjat i huset, bland annat har några gubbar varigt här och tagit ut en oljepanna i källaren. Sebbe sa att rummet, eller skrubben som jag kallade den innan skulle bli stort. Och det var så sant så! Nu är det som ett helt rum! :) Vi får se vad vi kan hitta på atty ha där då! Sebbe tjatar om att ha ett gym där, å det kan han ju få roa sig med haha men  jag föredrar ju Träningslagret!

Vår käre (hehe) bil har gått sönder. Samma problem  som i sthlm. Det är troligen någon kabel som är otät eller så så när man kör i en massa vatten så dör den. Så nu är den på lagning. Men jag saknar den inte så värst för jag har faktiskt köp en egen bil :) :) :)
En gammal skorv :D En knall gul Audi :P Så ni känner allt igen mig när jag kommer :)
Det var igentligen inte behövligt med en egen bil men det kostar mig lika mkt att ha en egen som det gör att jag och sebbe delar på hans. Alltså betalar vi lika mkt för 2 som 1! Sen var den billig åxå :)
Så Gula faran som Jessica säger :P

Ett nytt bord har jag även köpt!        
Ett ekbord med 6 stolar ifrån MIO.
Igen billig månad den här alltså :P
Nej men det var iaf planerat inköp. Så nu väntar jag på att den ska komma. Att det ska ta en sån lång tid, det kan jag inte fatta!
Vi kollade även på en soffa på Mio men tycker alla är så himla hårda, dyra eller små. Så vi får se vad som händer. Vi har iaf inge brottom med en än så länge! Så vi får ta det som det kommer.

Jag längtar till på lördag! Då ska jag till Ullared :D :D
Har längtat som en tok! Då ska det handlas :D



Idag är jag ledig! Är så skönt. Har massor med grejer jag ska göra! Hela huset behövs städas. Tvätta, vika tvätt, sortera tvätt. Laga mat,handla mat?!, plugga lite matte, har prov på Måndag :(.
Suuug! 
Har iaf gjort en sak idag jag aldrig gjort förr! Har tvättat taket på cykel förrådet!! Så jag och en högtrycktstvätt har balanserat på ett tak idag!  Tyckte det var lite bra av mig iaf att engagera mig i trädgården!!
Satan va varmt det r ute!! Sommar?? :)


Nej nu ska jag återgå till pluggandet! Jippi.


Mors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0