24:e Maj

Hej å välkommen måndag!

Fattar inte vart tiden tar vägen??

Denna helg har jag varigt ledig. Tack vare My på jobbet iaf :p
Men ledig vill jag ändå inte kalla det, i lördags var jag och 42 tanter i varierande åldrar till Ullared :D
Var inte alls mkt folk så det var en riktig kanon dag!
Hittade en massa skoj att inhandla!
Med ett kvitto som var ca 1 meter långt och många tusenlappar mindre var dagen slut! 
Sov som en stock den natten :P 

I går hade julia sin konfermation. Så att gå upp och för att göra sig i ordning för att gå till kyrkan hör inte till det vanliga alltså! Efter det blev det smörgåstårta och tårta här hemma hos oss. 

När alla åkt satte jag igång med att städa sebbes bil. Så skitig så! Det är så skönt med egen gård. Då kan man städa så mkt man vill. Men kom på får man göra det??

Städade och tvättade Sebbes föräldrars bil åxå. Den fick sig en riktig makover kan man säga!! å herre! Fin blev den :)


På kvällen kom Johanna och Magnus hit!
Det blev lite kopps och kolla taxfree katalogen som kom med posten häromdagen :)
Jag ska nog inte beställa så mkt denna gång. Köpte ju en massa ner i Ullared.

Har blivigt en satans massa utgifter ju denna månad!
Så nu får jag börja sparar lite mer så man tar i gen skiten.

Idag är jag ledig :) Såååååå skönt! Så även imorgon!
Idag har jag suttit i skolbänken halva morgonen, nationellt prov. Jippi!!! Sug är det på ren svenska!
Ikväll ska det ble en tur till T-lagret för lite Bodycombat. Ber till gud att det inte är 40 grader i salen som det var sist!
På onsdag, torsdag och fredag har jag utsläpp i stallet. Ska nog inviga mina nya ridbyxor på onsdag! Hoppas det är fint väder då!

I morgon ska troligtvis den "gula faran" styras mot öret! Lite inhöp av kläder och annat skoj. Måste även växla pengar! Kul med en tjejdag åxå! :)


Sitter och klurar på villken mobil jag ska köpa!?? Hattar ingen som faller mig i smaken alltså. Suck jag har en som jag gillar men den knns så överflödig med all teknik på den.
Jag måset noh ev. skaffa abonnomang åxå. Så mkt som jag babblar med Jessica i telen försvinner mina pengar i naffs!! Så vi får väl se vad som blir. Sebbe försöker få i mig att jag ska köpa en Iphone men va fasen...


Nää nu ska jag faktiskt gå ner och hämta posten!
Borde åxå fixa lite käk för dagen!!

ha´de



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0