30:e Maj

Hej hej!!!

Guu vilken sommarglädje jag får av vårt väder :)
Så gott så!!!


Vart ska jag börja tro?? Hmm jo denna helg har varigt lite sisodär hektisk. Igår var det willys p-fest. Dundrig som vanligt! Men så är det! Hade iaf jätte kul :) Vi spelade brännboll, åt lite, söp, åt lite, söp osv :P haha. Statt blev det åxå, eller nej Harrys faktiskt! Linda fixade in oss :) Skönt att äntligen få gå imellan statt och Harrys!
Blev inte så mkt dans ändå men kul att komma ut lite.
Började jobba i morse vid 09:45. Sebbe skjutsade ner mig. fattar inte jag är alltid dyyyyng pigg på mornarna ´dagen efter jag druckit!? Jobbet gick iaf bra, var4 dock mkt hungrig! Tur var väl det ändå för efter jobbet åkte jag och sebbe hem till Labbsand där det bjöds på smörgåstårta :)
Mamsen fick en statyhäst av mig, en som hon velat ha länge! Då blev hon glad, min lilla mamma <3

Jag och mamma åkte in till Örebro en sväng! Gick in på nya mediamarkt! Kul affär, jävel va stort! Köpte mig en eltandborste faktiskt :) Har alltid velat ha en så nu fick en följa med hem!
En glass på Ikea och sen åkte vi  hem!
Nu sitter jag här!
 Sebbe var inne på öppningsdagen och köpte sig en bärbardator, en dammsugare ( en sån på en "pinne"), en dataväska och några filmer. Vi tänkte köpa en tv åxå men den vi ville ha var slut, som väntat iofs!
  
Sebbe är och spelar fotboll mot Alkvettern. Jag inväntar Johanna och Magnus!
Denna vecka hoppas jag kommer går fort!!
I morgon är jag ledig, på Tisdag blir det jobb och träning, Onsdag blir det ytterligare jobb och stallet. På torsdag är det både jobb och träning och stallet :P
Och fredag, lördag och söndag är jag ledig. Blir då till att packa för på Söndag åker viiiiii :D Wiiie!




Nej nu ska jag gå upp och fixa lite på övervåningen :)

Mors mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0