31:a Maj

Måndag, ny vecka!
Yes yes!! I like!

Idag måste jag tillägga mig själv några vuxenpoäng! Idag har nämligen jag varigt på Blommsterlandet eller va fan affären heter!? Ah skit samma men jag har iaf införskaffat vårt hem några blommor som jag planterat.
Få se hur måånga dagar de kommer leva! Haha men fint blev det iaf :)

En kul överraskning har vi åxå stött på. Vår tvättmaskin är död. Suck. Bara punga upp några lappa och shoppa ny! Men så är det! Lagom liksom till vi nu ska tvätta allt vi ska ha med oss till Tunisien. Tur att svärföräldrarna bor vägg i vägg (typ).

Idag har jag varit ledig! Underbart nu är det bara några jobb dagar kvar.
Vill åxå gå på bio denna vecka!! SATC 2!!! Men att vi 3 jobbar på samma jobb och ingen av oss kan gör inte saken bättre! Sug men vi får se om det löser sig!


Nu ska jag sätta mig och kolla på slutet av OC avsnittet jag började på! Mega bra serie! :)



Måste även göra mig i ordning nu, ska strax hämta upp min Jessi. Då är dte dax för 60 svettiga minuter med Bodycombat! Yeeey!

Heeej svejjs


Kommentarer
Mehmet i Djerba

Skit i tvättmaskinen, det är fem dagar kvar!!!!

2010-06-01 @ 10:14:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0