6:e Maj

Torsdag!

Så nu har jag tänkt att ta mig tiden och skriva ett seriöst inlägg :P
Nu har jag iaf tiden!

Jag skrev ett bra inlägg sista dagen jag bodde hos mamma men det kom ej upp och det sparades aldrig heller i utkorgen??! Så nu får jag fösöka komma på vad jag skrev då...

... Ah det kommer väl med tiden..


Sitter och väntar på att mina mackor ska tina. Min kära sambo tog ju ej upp några åt mig liksom :P
Sen ska jag ner till jobbet och avverka några arbetstimmar.

Var på stan igår på ett desperat försök att hitta ett par leggings. Ah gick iaf in med att det är kasst med utbud i kgas centrum men jag blev fasen övveraskad! Kollade på H&M men där sög det. Men på Lindex hittade jag 5 par som jag ville ha!!! Liksom det händer ju inte :P
köpte iaf två stycken. Är jätte nöjd :) Lindex har faktist börjat att bli en bra klädaffär. När man var yngre var det ju mest "tant" kläder där men frågan är om de förnyat eller om man har blivigt "tant" :P

Så nu är iaf min klädkod klar till på lördag! :) Turkost linne/klänning, kavaj, svarta leggings ocg ett par högklackade svart skor.  Blir bra!
Vi skulle ju ha p-fest men nu vette fasen. Blir så trött på folk som bangar!! Eller velar, kommer inte den så kommer inte jag osv. Så blir det p-fest eller inte kvittar för mig för fest blir det vilket som! Både jag, Flisan och Jessica är dyyyng laddade! Och vi klarade ju oss bra när vi var i Alanya :) Så det blir nog bra :)
       



idag är det förresten 4 veckor kvar tills vi åker :D Längtar så jag spricker. Dock så känner jag att jag inte vill ta ut någon seger i förväg. Det tar vi längre fram i så fall :) Wiie!
Just det jag har nog inte skrivigt något om det här!!
Vi har ju bokat en ny resa!
Vi ville ta en till Egypten men Apollo som vi reser med hade inga resor dit på sommaren då det är 45 grader i skuggan där. Inte Fritidsresor heller. Så det fick bli Tunisien istället! Ligger på samma kontinen, har ungefär samma folkslag och allt är typ samma som i Egypten. Så det blir Afrika iaf :P
Vi ska åka till en ö som heter Djerba :)
Ett väldigt lugnt ställe med jätte fina vita stränder. Så det är mest en solsemester och inte så mkt party så att säga. Det blir ju vad vi gör det till liksom.
Resan var iaf 800 billigare så lite tjänade vi där. Alla resor är kanon dyra nu dels pga av vulkanjäveln.

Såhär ser Djerba ut!

         


        

Kommer inte ihåg vad hotellet heter så jag ka inte visa det :P


Nä nu är jag hungrig här. Äta lite frulle kanske!

Ha en bra dag!






Kommentarer
Johanna

Bra sällskap om inte annat!! ;)

2010-05-06 @ 18:28:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0