7:e Maj

Sitter här och väntar på att Jessi ska komma hem ifrån vårt jobb. Vi skulle igentligen åka och träna men efetrsom hon skulle slutat för 1 timme sen och jag ska bort ikväll så räcker inte tiden till. Så det får bli en prommenad istället!!
Igår var vi iväg på Indoor walking. Jag gillar det passet, det är grymt jobbigt och varje gång jag är där och det är som jobbigast så undrar jag "- va fan gör jag här, orkar inte mer!!" Men ändå orkar man till slutet och går därifrån super nöjd :) 
Det enda tråkiga är när man får en instruktör som är riktigt riktigt boring! Å herre säger jag bara suck. 
Tur då säger jag bara att man har med sig si vännina som man kan dundra med :)

Ikväll ska vi in till Krillehålan. Hälsa på Johanna och Magnus (Wiktor). Mat och spelkväll :) Gillas!!
Hoppas det inte blåser lika mycket där som det gör här för då tycker jag att vi tar oss en prommis efter maten :) 


Idag har jag varigt helt ledig :) Så himla skönt! 
Gick upp i morse vid 7 tiden, åkte till stallet. Oj oj oj va laddat det är nu alltså. Alla vill ut först, snabb ska det gå, ge mig gräääääs gräääääs!!! Så himla skönt för dem nu på våren. Det syns verkligen att de får vårkänslor :)
Idag ska även Nobla och Sweetan få nya skor. Hovis kommer på besök! Hovarna växer allt bra fort nu när gräset kommer. Är super nöjd med Hermann. Nobla som är så mesig och skvättig av sig, litar inte på någon främling. Han har inga problem att sko henne. Han ta liksom micro pauser och kelar och pratar en stund innan han tar nästa hov. 
 Det är iaf mkt skönt att ha Nobla skodd. Tänkte på det när jag red i Onsdags, hon går allt bra fumligt utan skor. Det är ju bara i skogen men ändå skönt att hon kan ta för sig hur hon vill så att säga!

På Söndag ska jag ut på kvällen och släppa in allihopa. Dock få Sebbe köra ut mig för jag tänker inte köra!! :P


         Italien på mulen :P


Längtar  till i morgon :D Tjoohhoo! La in en påse cider i kylen förut, Hade god lust att ta en. Undra vad man ska dricka i´morgon, enbart cider eller ska man grogga åxå?? En salig blandning är ju inge super bra kombination men fasen man vill ju typ ha allt :P Ska nog ta lite som jag köpte på båten! 
Ah vi får se, det märks!! 

      




Vore kul om alla dessa fanns på systan, men icke... Man får nöja sig med de få som finns... Morr.

Aja men ha en trevlans helg, det ska iaf jag ha!!! :)

Tjooo
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0