11:e November

Sitter och kollar på bartenderskolan... asså vilken jävla serie!! Suck att dom orkar göra en sån serie, haha o att jag orkar sitta o kolla :P Men den är iaf inte lika patetisk som Kungar av Tyllösand!

Satan va snö det är ute! rena rama vintern på 1 dag blev det!


Vi har en helvetes backe upp til huset som jag inte gillar! På vintern är det ett helvete att köra upp och ner bilen.
Sebbe envisas att jag mpåste lära mig det! Och jag är LIV rädd för att jag ska få sneställ o dundra in i muren.
Igår skulle jag köra ner sebbes bil för förstå gången (med snö). Skottade innan och sandade! När jag kom ut ur garaget så känner jag bilen börjar rulla... fast jag har bromsen nere!!!!! Gaaahhhhh!!!!
Ah resultatet blev såhär!

       




Jippi! Precis som jag fruktade blev det. Fick sneställ och gled längst hela murjäveln ner... KUL!
Så Ullared blir iaf inställt för mig. 4 000 ca kommer detta kosta så det blir en billig jul i år!!
Tur att jag har världens bästa sambo iaf! :)
PUss på dig!

Fy fan nu snöar det igen.. åhhh suck. Jag ska strax åka till stallet, hovis kommer idag o ska sko på Nobla o Sweetan vinterpjux.
Det är ingen hit att köra bakhjulsdrift alltså! Längtar till min pärla blir lagad så jag för köra den istället!
Ikväll blir det stägning på jobbet, hatar den här arbetsveckan. Det suger att jobba till 21:15 på en fredag (imorrn). Men så är det! Jobb hela helgen blir det åxå! Score!
Måste skrapa ihop lite mer tider på jobbet, ska ju vara ledig 2 lördagar längre fram så känner att det skulle vara skönt o få jobba igen dem iaf...

Jag är så sugen att börja måla nere i hallen. Vit panel, ljusgrå väv, vitt trätak, och grå,brun, vit stengolv. Även dörrarna skall målas. Dock är inte min kära sambo så sugen att börja med nytt projekt innan jul... Men va faaaannn :P
Jag ska även måla en byrå som står nere till helt vit. Sen ska jag sätta upp bokstäverna jag köpte på Kristins chabychick party hon hade för ett år sen typ :P




Nej nu ska jag dra igång o laga litte mat...
Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0