12:e November

Vaknade i morse av att mamma ringde för fulla muggar! Jag fattar inte varför man envisas att säga till den som ringer att - nej jag sov inte.. :P Eftersom man låter som en skata på rösten kan man väl lika gärna erkänna :P

Snön har inte mkt att säga till om idag, suck nu ska det regna hela veckan ut. Suck tycker det är trist att det ska bli blött o kladdigt osv. Då kan det väl lika gärna vara lite kallt o snö?
Men men såhär är det!

Jag tänkte i morse att man snart kanske borde gör iordning här hemma med jul grejjer... Men jag hat NOLL motivation för julgardiner, jul saker osv!
Sebbe babblar om att han längtar till vi kan ta in granen, och jag känner... GRAN?? ska vi ha det?? bläää. Han fattar inte vad som är mitt problem.
Vi har kanske 3 adventsljusstakar, 1 stjärna. Inget mer. Orka sätta en stjärna eller stake i varje fönster?? Då lär vi köpa en massa nytt till alla våra 13 fönster!!!
Så nää, hoppas motivationen kommer snart.. :)

Var ute och gick med Emma igår som berättade att hon och Robert nu ska flytta till hus :) Kul!
Dom ville det redan innan vi flyttade så det är ju kul att dom nu ör påväg! :) Deras lillvovve kommer bli så glad :) det var iaf jätte trevligt att få träffas och prata som den gamla goda tiden :P
Så jag säger GRATTIS tiller ;) o alla lycka till ER!

Rolig Fredag förresten!! Sebbe jobbar till 22, Johanna o Magnus är i Trysil, Jessica är hos Madde och Flisan är i sthlm, och jag jobbar till 21:15!! Jippi!
Så ensamkväll får det bli!
I morgon bler det jobb hela dagen och söndag blir det några jobbtimmar, sen blir det hem till Labbsand o fira Världensbästa styvfar och morfar på fars dag <3!

Nu ska jag gå upp o byta sängkläder så har jag iaf något att se fram imot läggdax ;P

Tjoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0