16:e November

Hallojsan!! Asså shit va trist det är att det är sååååå svart ute redan nu kl 18!! Man får ju depprition ju! Gick ut på kajen på jobbet för att slänga skräp vid 15 tiden.. sen vid 16:30 gick jag ut igen för o slänga o redan då var dte mörkt :/ Usch det är detta jag hatar mest med den här årstiden. Tur det vänder snart :) Fick iaf ändrad jobbtid idag. Skulle igentligen jobbat kvällen men fick jobba till 17 istället. Skönt det så jag får köra Pump ikväll istället!! :D Ugår blev det combat. Gillar verkligen den "här" combaten! Det går fort, jag har alltid träningsvärk dagen efter, och den är rolig! Två ggr i rad så har det vart med nya människor som man får skratta lite extra åt :P Men jag förstår vissa för det är slag åt höger o vänster o spark dit o hit. Så det är ju mkt kordination i början om man inte är van. I morgon så har jag iaf kvällen på jobbet! Stallet på dagen någon gång skall hinnas med! Ska ha vilo dag i morgon ifrån gymmet så kanske en ridtur om väder o vind inte är allt för hemsk :P Idag har min älskling varit en riktig "handy man" :D Han har tapetserat allt krångel runt värmepumpen, och dörrarna till garderoben. Nu är det bara väggen innan trappen och sen trappen ner som vi nu har bestämmt oss för att åxå tapetsera. Han har även tätat ett fönster, Såå duktig! Så nu får jag gör min plikt som fru då o laga mat o städa :P Rotmos och fläsknoisette på spisen och en dans med dammsugaren!! Inväntar även Linda som ska komma förbi med katalogen för ljuspartyt som är på Söndag! Ni har väll inte glömt bort det?? :) För dom som inte kan komma på Söndag kl 19:00 så kan man för beställa! :) Ska bli skönt o får köpa lite nya ljus nu i mörkret! Dofterna är ju UNDERBARA! Nej nu ska jag dundra ber o slänga in mina äckliga jobbskjortor i tvättmaskinen. De luktar dock inte mumma ;) Ha en trevlig Tisdagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0