17:e November

Nu är allt i sin ordning igen :D
Ett enkelt litet knapp tryck behövdes.

Burr va kallt det är ute idag, hästarna är dock iaf glada!
Mockade helrent idag och lade in nytt spån till båda pållarna.
Tog en prommis med nobla och körde lite lydnads träning. Hon är så go. Det räcker med att säga " tacka nu.." Så lyfter hon ena benet upp. Sen går man 10 meter och stannar för att knyta skon då tar hon up benet igen :P  haha godisråtta!

Idag är det iaf träningsvärkens dag!!! Maxade igår på pumpen. Så det är svider gött ibland i både armar o ben!
Gött de!!
I dag är det iaf  välförtjänad vila. Men på Torsdag blir det 1 TIMMES iw!!!
Galet men super bra träning!

Idag för 4 år sen träffades jag och Sebbe för första gången :) Jag och Flisan bestämmde oss efter en heldag i Örebro att dra en sväng på statt. Där träffade jag min "framtida" man! :D
Nu har vi vart ihop i 4 år och vi har ett litet kissebarn och hus. <3! Älskar honom överallt annat på denna jord!
Han är mitt allt!

 



Nu är det natten här! Ska upp i ottan til stallet, sen är det jobb!!
Ha det braaaa!!



Kommentarer
jessica

sööööta ni ÄR! men asså? AKTA soffan på sista bilden, hahah! willansoffan typ;D;D skrattar högt här asså, "UPP I OTTAN" hahahah!

2010-11-18 @ 21:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0