19:e November

ÅÅhh äntligen fredag!! Im in love! :P
haha men jag älskar fredagar!
Fredagar är en helig träffa näro kära-idol-gotti-mys kväll!
 Ikväll ska vi in till Krillehålan till Johanna o Magnus på käk o gottimys! :)
Mkt trevligt! :)

Bjussar på denna då, bara för det är fredag ;P


Sovmorgon i morse, underbart! Sebbe hade åkt till jobbet redan i OTTAN (Jessica :P) så det var baar jag och Bumban som låg raklånga o njöt av sängens värme.

Åkte till stallet på en gång, Vet inte vad min kära häst hållt på med i natt men det var ty andra världskriget i hennes box!? Efter det blev det en uteritt i skogen. SAtan va kallt det var! När jag galloperade så sved det i kinderna. Skönt är det iaf att det inte är så kladdigt i skogen längre! :)
Tummen upp iaf för en relatift lugn häst :)

Här är hon min kära efter prommisen i onsdags!


Gårdagens IW var döden!!! Jisses säger jag bara! Men hur jobbigt det än var och hur trött jag än var så längtar jag redan efter nästa pass! Cilla är en så himla bra intruktör!
Det märks att det är många som börjat på Träningslagret nu. Det är nästan jämt fulla på passen och det är alltid många i gymmet. Men det förstår jag för jag trivs så himla bra där. De är så himla bra. Personalen är super trevlig och instruktörerna är kanon allihopa!
Ikväll blir det pump. Hade super tränings värk efetr förra gången så hoppas jag får det i morrn med :P Fast det är nog ingen risk jag oroar mig nu när Jessica är med o lägger på extra på mig :P
Tur är det för nu sitter jag här o moffar chailatte och o polkachoklad.
Denna Chaiblandning är supergod!

  


I morgon har jag utsläpp så det blir noll sovmorgon i morrn. Efter det är det jobbet som gäller! På kvällen blir det 20 års fest :) My Engmans i all ära! :D Grattis till dig!
Men det får nog bli lugnt, lite salongsfylla. Ska spara mig inför julbordet nästa helg!
Denn blir iaf offer för kvällen!


Nej nu ska jag börja steka på firren här innan sebbiwich kommer hem!!
Dagen mat blir sebbes favvo då... Torsfilé med äggsås o potatis!
Tacka gud att vi får mat i Krille om några timmar ;P

Trevlig helg!!



Kommentarer
Johanna

2010-11-20 @ 17:08:33
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0