22:a November

Välkommen härliga Måndag!
Den är lika härlig varje gång! :P
Det tycker jag bara för jag oftast är ledig Måndagar...
Iaf idag är jag det!
Tog mig en underbar sovmorgon i morse... Drömmde en dröm som jag bara ville drömma vidare på, vaknade kollade klockan slog ner huvudet i kudden igen och somnade om och lyckas fortsätta på drömmen igen!! Doch har jag nu ingen aning om vad drömmen handlade om!? :P
Men en skön sovmorgon fick jag iaf!

Den här helgen har varit kanon! Mys 20 års fest var mkt trevlig! Hon bjöd på tapas/plock mat! Super gott!
Trevligt sällskap och gott att dricka. :) Hel kul kväll!
Åkte till stallet på söndagsmorgonen istället eftersom mamma och jag bytte dag.
Igår kväll hade jag ljuparty... Super kul!!
Hade inte räknat med att så många skulle komma då jag vet att de är lätt att säga att "- ja jag kommer!!" men när alla var på plats så´var vi 15 st! Så det var kul!
Helt otroligt va alla handlade!
Slutsumman blev runt 6 500 kr!
Så jag fick hela 1200 o valja vad jag ville för i katalogen :D
SVÅRT kan jag säga!
Man vill ju i princip ha ALLT! Men eftersom Bumban är ett stor fan av eld tydligen så kan vi inte ha många ljus obevakade. Så en stor glaskupa för 650 kr fick det bli, ett pelarljus med "bambu" lukt och ett bautaljus med 5 vekar i med doft av "vita snöbär"!
Sen köpte jag även 2 paket med Votivljus "söta plommon" och "svarta hallon". Ett stort 3- veks ljus med doft av min favvo "mullbär" . Sen som tack för att Annse, Flisan och Lisa bokade ett party så fick jag även ett 3-veksljus med doft av "hounungsmelon" :D
Så här ska det lukta gott i mitt hem :D 
Så tack Linda som var en fantastisk värd och alla mina vänner/familj som köpte massor!!! :)


Fasen åxå hade hoppats på att det skulle sluta snöa så jag kunde åka o hämta min bil! Har ju fortfarande sommardäck på, tänkte att vi kunde byta däck här hemma istället för att behöva släpa med dem till Labbsand! Staffan har nu lagat den :) Så nu måste vi besikta om den. 
Sebbe var och lämnade in sin bil i morse och vi får nog inte den för ens på Torsdag. Så det kommer mkt passande nu att min bil är klar! MIn lilla pärla!! :)
Men nu säger dom att det ska bli ca 2 dm snö till i morgon, jippi!! Noot!

Tänkte ta mig i kragen idag och börja byta lite gardiner och ställa fram ljusstakar och hänga upp stjärnor men jag har noll motivation! Jag är så less på hur vi ska ha... Vi har typ bara 3 ljusstakar och 2 stjärnor och jag vet inte vilka förnster som ska ha vilka osv.. Suck. Inte heller tänker jag kosta på mig och köpa 6 set julgardiner till vardagsrummet. På ett sätt så är dte väl kul med julen osv men den är ju för fasen bara i 3 månade typ...
Då köper jag hellre 6 set mer vardagliga gardiner till vardagsrummet istället.
Som tur är så har jag en sambo som varken bryr sig eller ser någon skillnad :P


Träningen har iaf vart kanon! 
Förra veckan blev det träning alla dagar utom Onsdagen och Lördagen. 
Denna vecka blir det:

Ikväll: Combat
Tis: Pump
Ons: 1 H IW
Tors: Gymmet
Fre: Har ej bestämmt än...
Lör: -
Sön: -

Måste ju hålla igång nu när det är julbord i helgen ;)

Nu har jag lagt in bilderna ifrån P-Ferren förra helgen ;)
Vi måste verkligen köpa en ny kamera, nästan alla våra bilder är harv...

ENYOY!

     

Haha

MORS!




Kommentarer
Johanna

Det är ju mysigt att byta gardiner, ställa upp adventsljusstakar och stjärnor!!! :) Men ni har ju ett par fönster att fylla upp liksom! ;)<3

2010-11-23 @ 22:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0