23:e November

Idag skulle jag igentligen varit hemma o slappat och grejjat i mitt hem, men det blev lite omplanering! Fick åka o jobba för det första kl 09:00 till 14:00. En tid man faktist INTE kan säga nej till!
Efter det kom mamma o hämtade upp mig, vidare hem och hämtade upp Sebbe och mina vinterdäck till Audin.
Medans jag mockade och fixade stallet Bytte min duktiga handy man mina däck <3!
Han är så goo!
Tackar tackar!

Så nu är äntligen pärlan hemma igen, och i morgon blir det ombesiktning! Jag håller tummar o tår!!

Även i morgon skulle jag vart ledig men får hoppa in mellan 09-13. Helt okey tid åxå :P
Behöver verkligen alla extra tider jag kan få nu!!
Denna månad som kommer kommer bli lajbans! Inte!
Har nog aldrig i mitt liv haft så mkt utgifter!
Det är vinterskoning, vaccinering, billackering, besikning, fordonsskatten, mobilen och träningskortet. Inte många kronor kvar att handla julklappar för kan jag tala om!
Suck... tur jag inte har så många att handla åt!
Tur att Decemberlönen kommer tidigare åxå!
Vinna på lotto kanske?? Skulle sitta gott med någon miljon sådär :P


Hihi en liten rolig grej är iaf att här mitt i stan är det iaf för oss lättare att komma närmare vildadjur än i Labbsand :P Kolla här va vi hade precis under vardagsrumsfönstret!!
Hihi kul att Bumban är med ute åxå o kollar läget :P häftigt att rådjuren inte är rädda för henne :P

       

Min lilla bebiskatt <3!! Hon är allt vår lilla pärla!



Är helt mör i benen!! Jag och Jessica tog oss ann en utmaning idag på pumpen... vi lade på 5 kilo extra på ben... så 25 kilo allt som allt! Kommer nog kännas gött i morgon :P Finns ingen bättre smärta än träningsvärk!!



Har hittat en riktig favvo!
När man är sugen på något sött, annat än te eller frukt osv.
Ett glas is chailatte och Digestivekex!!

Is Chailatte

5 isbitar
0,25 dl varmt vatten
5 msk chailatte blandning
2-4 dl röd mjölk

Supergod!

      


Nej en sova på det är då! Än ska ju upp om några timmar o jobba!
Ha det !!
Mors!


Kommentarer
Kristin

Åh vart har du köpt din chailatteblandning?? :) äälskar de!! Kram

2010-11-26 @ 23:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0