26:e November

Har precis kommit hem ifrån fika/shopping i Karlskoga city! Alltså utbudet i denna stad är vedervärdigt!!!
De få gångerna jag gått ner på stan i hopp om att hitta något att ha på mig ångrar jag snabbt där efter. Det finns INGET i denna stad! Den bästa affären som fyllt mina krav och önskemål alla gånger är SYSTEMET!
Pinsamt men sant!
På tal om det så har julcidern kommit ut :) Inte den godaste sorten kanske men den får iaf förtäras i morgon :)

 

Så Örebro city och Marieberg är ett måste när jag åker och shoppar!



Blev en bakad potatis med Flisan på som hemma :) Gott! Ett mkt mysigt fik!

Skönt det var att få sova imorse :) Gick visserligen inte upp så sent men skönt att få sova ut!
Mysfrukost med koktägg, macka o oboy!
Efter det blev det gymmet!
3 km på löpbandet och mage.
Gött, då kan man iaf unna sig lite ikväll!

Ikväll ska vi alla i stallet ses o julpynta! :) Glömde ju givetvis att köpa knäckebröd som jag hade tänkt att hänga upp i Noblas och Sweetans boxar. Hoppas mamma kommer ihåg att köpa eller om jag kanske tar en tur förbi affären sen...
Stall möte står åxå på listan!

     

I morgon är det dax för Willys julbord!!!! :D :D :D
Börjar jobba 8 till 15:15 så det kan hönda att jag slår rekord i att göra mig i ordning i morgon :P
Vi ska vara på jobbet 17:00.
Då blir dte julklappsutdelning!
Har köpt en kul present! Men tror faktiskt att jag råka köpa samma som förra året? Kommer liksom inte ihåg vad jag köpte då? :P



Själva julbordet är på Degernäs herrgård i Degerfors.. bra mat me lååååångt att åka när man bara vill därifrån och börja festa!
Hoppas och ber att vi kan vara hos Lilja efter!
Så jag håller tummar och tååår!
:P

Här är några bilder ifrån  förra årets  julbord.
Då var vi hos Slepicka! :)


     <---- Inte okey!

 


Få se om man fastnar på bild iår då!! :P

Ha en trevlig helg!!!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0