4:e November!

Jag måste får börja med att säga...

GRATTIS FLISAN PÅ DIN 22 ÅRS DAG!! <3 :D

Längtar tills vi får dra ihop nån fest, som den gamla goda tiden :D
Dock får du fira din dag på Willan som jag gjorde men det är okey ändå va!!?

Här är lite härliga bilder på dig!
       

     



Måste även gratta MOA en dag såhär efter. Hon fyllde alltså 22 år igår :) Grattis till dig! <3
Moa har jag ju redan firat men kan ju bjussa på lite härliga bilder ändå ;)

      

      

Kom hem för en stund sen, har haft stallmorgon. Gick fort idag när inte alla skulle ha täcke! Fy säger jag bara för täcke av- täcke på! Suck!
Efter det blev det mockning-hösilage göra- och mat. Sen blev det en härlig uteritt!
Dock så tror jag Nobla käkat explosiva ämnen alltså!! Helt tokig! Visst mkt fint väder som piggar upp o så men ändå! O med turen på min sida så lyckas jag att möte både sopbilen och en stor lastbil med släp!
Bra gick det ändå men några duster blev det...
Svettig o go fick hon gå ut i hagen med fleece täcket på sig, ber till gud att hon inte rullar sig nu!
Men skönt att hon är pigg nu iaf! Hoppas bara hennes ben håller nu i höstkladdet!

Sitter o väntar på att mina ägg ska koka klart, ska bli äggmacka :) Ett "Desperate" hoppas jag att jag hinner med åxå! :) Sen blir det jobb till 19:15 o efter det gymmet!

Just det  måste ju visa...
Jag var med Johanna till Karlstad i Tisdags som makeupmodell, har ju lite bilder att visa men de är på andra datorn! Får ta det nästa gång jag har den o skriver på!


Måste kila!!
MORS!



Kommentarer
Flisan

Asså fyy vilka bilder!!! :D

2010-11-06 @ 00:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0