8:e November

Nu lever jag igen efter helgen bravader :p Höhö nädå det var faktiskt en riktig "städad" P- ferre!
Riktigt kul var det iaf :)
Började hemma hos Jessica, sen åkte vi till lokalen.
Party o röjj!! :)
När klockan var 3 så var det bara 2 partyprissar kvar... Jag och Jessica :) haha!

Som vanligt så vaknade jag tidigt som jag alltid gör efter alkoholintag! 08:00 var jag pigg så det var lika bra o gå upp då! En riktig latis dag var det igår! Låg o kollade på sista skivan av Desperate och snaska godis :P
När Sebbe kom hem ifrån jobbet så tyckte han att någon nytta borde jag ju göra så då fick jag följa med till Ica!
Så nu är kylen full igen! Hatar när det ekar i kylskåpet!
Men jag måste säga att vi är bättre på att äta ur våra skafferier än va vi var i lägenheten. Då hade vi kylen full jämt! O lådorna överfyllda! Nu har vi dubbelt så stort kylskåp o frys så det är lite mer eko.
Tror faktist vi blivigt bättre ekonomiska på maten med!
Mat är ju faktist en livskvalite, något jag och Sebbe aldrig hållig igen på, alltså jag menar att vi aldrig handlat "billigre" för att spara.

Idag är jag ledig! :) Skönt! Älskar Måndagar!

Dagen började bra i morse när jag skulle till stallet. Det var rena rama polarisen på min bil!!! Jag försökte starta den och den hosta o hade sig.. men tillslut startade den.
När jag väl hade fått bort delar av isen på framrutan ser jag att det är lika MYCKET i I och UTANPÅ bilen!! Suck! Hur lyckas man få det?
Då gav jag upp o gick up o öppna garget o tag sebbes bil istället!



Hästarna var mkt glada idag att få komma ut i kylan!! Jag insåg idag att jag faktist inte är redo för vintern än :( Vill ha mer höst! Fryser ihjäl!!
Kollade på resor igår, OM vi åker så blir det i slutet på Januari i så fall. Vi är lite kluvna, men jag VILL jag MÅSTE! :P Hoppas vi åker! Jag längtar!

   

Jooo just ja!! Nu har jag lagt in bilderna ifrån dagen jag var modell. 
Det är olika sminkningar på ögonen så därför ser det lite konstigt ut.. Och dels är dte för jag ser ut som en mupp på korten :P 
Här är dem iaf! 

       

  

Johanna var här i lördags o ordnade mitt hår och sminkning! 
Blev kanon bra!! :) 
Vi testade att ha i löshåret och det blev jätte fint! :) Vill ha hela tiden igentligen! :)
Smikningen blev åxå jätte bra, party och lite me utmärkande än vad jag brukar göra när jag själv sminkar mig. Lösögonfransarna vart jätte bra :) 
Super nöjd! 
Så nu ska jag boka henne för nästa gång jag ska iväg på ferre ;) 

Såhär såg jag ut!!

      


Nu ska jag städa mitt hem här lite! Dammsuga, torka golv och tvätta lite! 
Idag hoppas jag även att min kära kan tapetsera upp några våder!! :)

Ha en bra Måndag!  


Kommentarer
Johanna

Men fina du vad go du är! Det var så lite så, bara roligt att kunna ställa upp. Blev så glad när du frågade! :)Puss ♥

2010-11-08 @ 16:32:53
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0