9:e November

Välkommen vintern!!!
Det kan man verkligen säga!
Nu är det ca 3 cm snö ute... Asså jag är verkligen inte redo för vintern än.. :/
Hoppas det slutar snöa snart, eller att de skottar i natt för jag ska faktiskt till stallet i morgon!! :P

Jag och Staffan var innen till Örebro för nån timme sen och väglaget var inte av denna värld!
Nu är iaf min bildelar till min bil köpta. Skönt!
När den väl är lagad blir det vinterdäck PÅ!



Fan va trött jag blir på telefonförsäljare!!!
- Ja hejsan är du intresserad av vitamintabletter?
- nej tack!
- Joo men dessa är kanon bra!!
- jaha men jag är inte intresserad...
- Men är du säker??
-ööh jaaaa!
-för att få i sig den mängd med vitamier måste man äta  minst 1 apelsin och ett äpple om dagen och det är vi svenskar dåliga på, äter du frukt ofta??
-öö JA!
-hur ofta?
- ah jag äter faktiskt i snitt 4 mandariner och dagen så jag klarar mig ska du se!
-men desssa är gratis är du säk....
- JJJAAAAAAA ÄR INTE INTRESSERAD!!!!!
-tack ohej! klick!
Trevlig liksom!!!!!
Suck!


Då var mina lediga dagar slut... jobbar ända till måndag. Pooop. hehe så känns det nu iaf! Det är så skönt att vara ledig! Men nu börjar verkligeheten igen...
Nej nu kan min snögubbe till sambo hem som cyklat hem ifrån jobbet :P


Mors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0