11:e Oktober

När jag ska blogga vet jag aldrig hur jag ska börja?? Men ett hej, eller idag... eller halloh halloj?? Men idag fick det börja såhär!:P


Idag har jag vart ledig :) Så skönt! Var ju ledig igår med. Igår var jag och Julia till Örebro, Marieberg och shoppade loss! Vi hittade massor med grejjer som följde med oss hem. Jag köpte ett par nya träningsskor! På tiden må jag säga! Och ett par vinter kängor.

Julia köpte ett par jeans, tröjja, linne, smink o skor.
En kul dag :)

Idag åkte jag och Johanna in till Ikea i Karlstad och köpte 2 hyllor till til vardagsrummet, även ett nytt soffbord. Så nu är det bara en ny tvbänk vi ska ha och det är inte bara det inte! Antingen fyller de inte sebbes alla 100 funktioner/krav eller så kostar de ca en miljon typ :P

Efter det tog jag och Johanna en prommenad med Wiktor. Underbart väder, men fick dock jätte onda skavsår av mina nya skor ;( Kommer vara aj aj aj i morgon när jag ska snöra på mig kolionalskorna. Får väl i värsta fall köra med Foppas!

I morgon ska jag jobba, skulle igentligen vara ledig men man får ställa upp för sina kollegor. Får vara ledig på Fredag istället :) Skönare!
Ska till stallet innan och mocka och rida. Efter jobbet blir det Pump! Fullsäckad dag så att säga!!

Just det, kul det var förut!! Bumban satt utanför dörren o ville in, jag gick för att öppna och in springer hon med en död fågel i munnen!!!!! "-BBBBUUUUUMMMMBBBBIIII   SSTTAAANNNNNNNNNAAA!!!!
Å herre säger jag bara va vi leta efetr henne! När vi tillslut hitta henne o hennes ny vän lyckades vi lägga den i en påse och begravde den i soptunnan! Bumban var iaf stolt! :)



Nu blir det duschen för hår inpackning, och ansiksmask. Sen blir det sängen!

Mors!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0