15:e Oktober

Dax för några rader igen!
Katten "Saga" Gick ut igår för att kissa, men kom aldrig tillbaka. ; Än är det inte försent att lägga ner hoppet men om hon inte är tillbaka i morgon så har nog tyvärr naturen haft sing gång. ;(
Polisen ringde idag och erbjöd avlivning på deras bekostnad om vi hittade henne. Mkt snällt måste jag få säga. Men typiskt att hon nu är borta. Suck. Hon kommer jag aldrig att glömma, trots den lilla tid jag fick lära känna henne. Det är som mamma sa "- Hon går rakt in i hjärtat och lämnar det inte! "
En liten bild jag hann ta på henne igår!



Annars idag har det varit fullt upp. Åkte ju ut i morse för att ordna stallet och ta "Saga" till vet.
Efter det åkte jag hem och ordnade klart med de två sakerna jag sålt på tradera. Nu är dom ivägskickade!
Min kära bil har fått en riktig makeover idag åxå. Tvätt invändigt och utvändigt. Mkt behövligt må jag säga. Speciellt när varenda fågel på Rävåsen verkar bajja på min bil(!!!???)

      Gott liksom? :S

Sitter nu och inväntar på mina kära vänmner och kollegor ska sluta jobba så vi kan åka och handla Fredags-mys-gotte- Idol-kväll!
I morgon blir det jobb på förmiddagen och sen städ och vidare in till K-hamn för att hälsa på Johanna och Wiktor. Tjejkväll-film-mys blir det :)
På Söndag är dte först jobb sen födelsedagsfirade. :) :) :) ... Ingen vanlig dag för då är det MIN födelsedag :P
hihi. Ska bli mysigt med lite famlijemiddag o så iaf :) Fest blir det ev i November!! :)

Nu sitter min man på 25 hela år här och dra och vill/tjatar på att vi ska spela lite tv spel. Vad får man göra då?? Joo jag får väl offra mig o göra det då :P  Han är så goo!


Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0