20:e Oktober

Halloj halloj! Nu är födelsedagstöket nästan klart! Skönt! Är bara mormor och morfar, kim o barnen och Maggan kvar som kommer på söndag och ska käka middag här! :)

Min födelsedag var mkt bra, fick många roliga paket :)
Så nu är man hela 22 år då! :)

Jag och Flisan sitter och föröker hitta en lokal i denna stad så vi kan ha en gemensam fest! Men det finns ingen som hyr ut!!!!! Suck!
Så vet någon nån bra lokal, som inte kostar skjortan och som inte ligger på andra sidan stan så säg till!!! :)

Träningen denna vecka och även förra veckan har varit vedervärdig :( Har jobbat skitpass och ej kunnat vaar med så nu blir det hårda tag här alltså!

I helgen är det HP som gäller :/ Högskoleprovet alltså! Har nu lovat mig att det är sista gången jag gör det!
Usch! Önska mig lycka till!!!!

MORS!



Kommentarer
Katharina

Kolla med Emma (Lukas) dom hyrde en lolkal nu när dom skulle döpa..

2010-10-21 @ 13:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0