28:e Oktober

Vart tog vintern vägen? Nu är det helt plötsligt storm, regn och 10 grader ute. Nog för att det är skönt att det är "varmt" men blåst o regn är ju ingen hit alltså!! :S
Klag klag o klag, aldrig är vi människor nöjda känns det som :P
A nu kan väl sebbe passa på o tvätta sin bil då när det är varmt ute, förra veckan gjorde han det när det var 3 grader och hur han tänkte vet jag inte eftersom vi har en uppförsbacke till vårt hus så blev det ju såklart värsta isbacken!!

Igår var jag iväg med "faran" till bildoktorn :P ( besiktningen) Och som väntat så gick den ej igenom. Dålig hand broms, en sliten blinkerslampa på ena dörren, och en styrled ifram.
Bätte resultat än vad jag trott ändå så jag är nöjd!
Så en tur till Biltema o köpa lite reservdelar blir det snart! Måste bara få med mig Staffan för sånt här är verkligen inte min grej!


Denna vecka har varit en mkt bra träningsvecka!

Måndag - Body combat
Tisdag - Body pump
Onsdag - Indoor walking 60 min!
Torsdag - Indoor walking 40 min
Fredag - vila!
Lördag - vila
Söndag - Ev. body pump!

Har nu vart ledig i några dagar... nu börjar en ny arbetsvecka. Yäääj! Noot!
Har vart skönt att vara ledig! Nu blir det jobb ända tills måndag!

NU ska jag byta om för lunchpass med indoor walking:)
Har jag tur hinner jag kanske kolla nått avsnitt med Desperate housewifes efter duschen  innan jobbet kallar! :D
Ha en kanon day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0