31:a Oktober

Sista Oktober! :)
Månaderna dundrar förbi alltså!!!

Söndag då! Trodde det var det igår men icke :P Och jag trodde även att man ställde tillbaka klockan inatt och inte igår natt!! Så det blev en överraskning i morse att få vakana en timme senare! :P Dock tror jag inte hästarna gillade det så mkt...
Men när jag kom ut kl 8 för mig men 7 nu då så var Anne redan där! Nästan alla pållarna var ute så det var ju skönt! :)
Så lite vattenpåfyllning och hösilage fyllning blev det!
I morgon blir det tidigt för jag börjar jobba 10 och vill hem i duscha innan o äta frulle! Jippi, har ju drömpasset i morgon... 10:00 - 21:15!!! YYaaaYY!!
Ska bli kul på ett sätt eftersom vi får Posten service från och med i morgon! Ska bli spännande! Dyng bra då kan jag hålla kolla på mina Tradera paket :P

Igår var jag hemma hos Mooser! (Moa) :D
Det var jätte kul att få träffa henne och hennes familj! Senare kom även släkten :) Hennes familj är så himla mysig! Tänk att jag och Moa alltid (nästan) Vart med på varandras släkt kalas osv. Haha så jag känner mig faktiskt nästan som en i familjen :P 
Tänk att jag och Moa faktiskt kännt varann sen vi var 6 år!  I 16 år har vi kännt varann!! 
Hon är min riktiga själsvän! 
Hon är min förebild! <3! 

Nu om några timman ska det bli lite jobb då... sen ikväll så måste det bli Pump!! Och jag säger MÅSTE! Allt gotti man sätter i sig måste ju brännas bort :P 
Min stackars sambo har även en stor Tenta på måndag så han måste plugga stackarn :P hihih! 

Nej nej nu är det nog om de... Detta är min helg! 
Ny vecka, nya mål eller vad säger man! ?
Ser fram i mot Tisdag och Onsdag som är mina lediga dagar. 
Tisdag skall jag med Johanna in till Karlstad och delta i hennes sminkkurs som modell :) 
Och onsdag blir det Öret som gäller :)

O LÖRDAG..... P- PARTY!!! Wiie! :D :D
Längtar!!


Ha det bäst!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0