3:e Oktober

Ny månad då!! Tiden går så fort, snart fyller man år och sen är det dax för jul i princip!
men så är det!!

Har precis kommit hem ifrån jobbet, några timmar i kassan avklarade. Fredrik har ju kommit tillbaka ifrån sin pappaledighet så nu är det kassan som gäller, sug.
det är typ som jag och Jessica brukar säga... lika bra att gå ut o lägga mig på spåret på en gång o hoppas tåget kommer nu typ! Haha.

Denna helg har vart mkt kul :)
I fredags var jag ledig ifrån jobbet, Jag och flisan åkte till Litebergs (Skolan) och åt lunch. Jätte kul att få träffa alla våra gamla lärare igen, inget hade iaf förändrats. :P
Mkt trevligt iaf!
På kvällen var det 20 års kalas för Linda och Annse :)
Där var det röjj alltså!! Mkt intressant kväll må jag iaf säga.
det var tufft vill jag säga att gå upp 9 dagen efter och släpa mig ner till W. Men vad gör man?? :P

I går blev det en softdag! Blev ett besök i Nobellhallen för att kolla på hockey!
Efter det blev det filmkväll.

usch här hemma ser det ut som ett krigsfält alltså!! Suck!!! Blir galen!
I morgon börjar jag inte jobba för ens 17:00 så jag ska nog städa hela lyan i morrn!
Undra om man kanske ska börja tapetsera hallen nu åxå!
Är jättesugen på att börja måla i hallen nere men vi måste ordna hallen på mellanvåningen först!
Sebbes rum är iaf helt klart, vi väntar bara på att vi ska bestämma oss för vad eller vilken möbel vi ska köp/flytta ut ur vardagsrummet. Så ett besök till IKEA vore ju inte dumt!
Jag vill ha dessa 2 bakom bordet i vardagsrummet. Då har man ju både ett diskret barbord och hyllor!



Nu ska jag gå upp o byta om, är strax dax att sätta mig i "faran" o hämt upp Jessica för 1 H pump!!! Dödens Pump dessutom! Gillar inte den nya uppläggningen!

Sen efter det kommer Johanna och Magnus förbi på lite kvällsmat o en film kanske?! :P 
Mors mors!



Kommentarer
Johanna

Tack för en mysig kväll gumman! <3

2010-10-04 @ 18:28:53
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0