5:e Oktober

God middag!!

Underbara, kalla, regniga lediga dag! Sitter och väntar på att klockan ska bli lunch och Sebbe ska karva sig upp så vi kan åka till IKEA! Det blev lite ändring på planerna i vardagsrummet?! Vi ska nog inte köpa Billy hyllorna. Vi har igenligen inte bestämmt oss över huvudtaget vilka vi ska köpa så vi sa det att vi bestämmer oss när vi kommer in till Karlstad! :)

Jag har faktiskt hittat en ny passion! Eller passion o passion är ju verkligen att ta i men jag har börjat att sälja lite grejjer på Tradera! :) SKIT KUL! Tanken slog mig för länge sen att det är väl bättre att kunna sälja skiten för någon krona istället för att slänga skiten på Dano? Och det är faktiskt kul :) Vi får väl se hur länge det varar :P

VI tog en riktig städdag igår i källaren! Behövligt kan jag säga! Vi rev ut hela walk in garderoben rensade ibland alla jackor, sorterade alla skor! Vi hittade skor som jag letat efter tillomed när vi bodde i lägenheten!! Så det var kul :) Så nu är det ordning! 
Rummet nere är åxå i "ordning" det är det väl inte men nu kan man ta sig fram i rummet och man kan faktist nyttja det som gäst rum :) 
Det står endast några lådor som försvinner när sebbe fått in datorn i hans rum. 
Datorjäveln har ju gått sönder! KUL! Asså allt sånt tekniskt kan jag bli tokig på! Fattar inte hur dte kan vara så mkt problem men interbetanslutningar, virusskydd, grafikkort och mer skit. Tur att vi har Laptopen! Och tur för Sebbe åxå för hur skulle han annars plugga? Aja så är det! 

Ikväll så blir det WI på Lagret. Passar bra med tanke på att jag inte är sugen på Combat som vi brukar köra på Tisdagar! Hoppas det är nytt på gång snart!
I morgon  blir det nog en eller 2 rundor i Nobelspåret! Det är verkligen skit nu när jag börjat i kassan, kan aldrig träna typ. Trist!! 

Nä nu ska jag masa mig upp i hämta tvätten o tvätta litte... suck. :P 
Börjar sina i strumplådan!! Haha!! 

Måste även beställa besiktningstid för Faran, haha hur ska det gå??? :P

TJOOO 
 


Kommentarer
jessica

hahahahah,, ja HUR FAN ska de gå?? stackars gula faran :/

2010-10-06 @ 11:51:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0