11:e September

Nattbloggning!!!


Sitter uppe (kors i taket) o väntar på min sambo som är ute o röjjer på Harrys! Tänkte vara snäll o hämta honom när han vill hem :)
Och då kan jag ju lika gärna skriva några rader här!

Idag är det fredag äntligen!!! Ska dock upp i morgon eller ja idag blir det ju iofs och jobba lite.
 Ikväll har jag och Flisan bullrat upp med massor med gotti och kollat idol och film! :) trevligt! :)
Vi köpte nya chipsen som kom idag till Willan dessa måste ni bara testa!! Låter inte så inbjudande men de var super goda! :)




Idag har det varigt en riktig seeeeg dag på jobbet! De sista timmarna känndes som evigheter!
Hatar när det väl är så. Jag har hellre 100 saker att göra än att det är seeegt!


Vad har mer hänt..??

Jo bilen är nu såld. :( Vår eller ja min Divvan. Men han får det nog bra där han är idag.
Har ju min gula räääser liksom.. hallå! :P

Vi har även målat klart i rummet. Hoppades på att få inreda nu i helgen men såg att listerna som sebbe hade målat hade blivigt konstiga på vissa ställen så de får vi nog måla en gång till. Måste även till IKEA och köpa gardinstänger.
Så skönt ska det bli när sebbe får in sin dator med mera och han kan packa upp lite lådor :)
Då är det bara att börja med hallen då!

På söndag är det familjedag alá Finnström! Då ska vi åka ner till Götet. Tillbringa en o annan timme på Lisse och sen blir det kanske lite shopping! Mamma pratde om Ullared men det hoppas jag stark på att det inte blir! har varken pengar eller orken till att traska runt där. Det måste man faktist förberda sig på innan! :P
Hoppas vi får fint  väder bara... Det stog att det skulle bli regn och målnigt men hoppas det fint ändå!
ska iaf bli kul! Inte ofta vi hittar på saker med familjen :)

Näää nu somnar jag snart...

Ska väl gå o lägga mig snart, ska ju faktiskt upp 07:00. Ring nu då fullo :P


Trevlig helg allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0