13:e september

Hej måndag!!!
Veckans segaste dag.
Denna helgen har varigt mer än vilande kan jag säga!

I lördags jobbade jag som sagt extra åt Björn. Var så himla trött när klockan ringde 07:00.
Igår åkte mamma, jag, Julia och hennes pojkvän Jimmy till Göteborg. Det var Liseberg som var mest önskat av Julia men mamam ville åka på shopping. Men det blev tillslut Lisse!! Satan va kul det var!! Det var ju inte super fint väder men det var upphåll och varmt så det funkade bra. Det var mellan 0 till 5 minuters väntetid till alla attraktioner så det var super kul att kunna åka allt! Mamma åkte ju allt utom Balder, och kanonen i princip så hon följde med på det mesta. Så ett antal rundor i Kållerado och Flumride som mamma älskar så var vi kanon blöta. På dagen vann mamma helt otroligt 4 kilo center! :)

När vi väl skulle åka hem så skulle vi spela lite på de sista pengarna och jag vann då 2 kilo kexchoklad och 2 kilo Marabou!! Fattar inte min spellycka!!! Så nu kan jag säga till alla mina vänner att köp inte med något godis när ni ska hit!!! Ni FÅR! :) KJag är iaf helt nöjd med gårdagen! :) Tack mamsen för allt!


Det blev ingen träning idag. Var så himla trött i kroppen så det fick bli pass idag. Men i morgon blir det IW 45.
Ska ju igentligen vara ledig i morgon men ska jobba åt Björn igen. Så några timmar jobb bliré.
Tränng och stallet är vad som står på attgöralistan i morgon!

Ha det!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0